וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואכים לב האריך חוזהו בנבחרת גרמניה

המאמן המצליח ידריך את הנבחרת גם במוקדמות היורו: "יש לנו מוטיבציה להמשיך להשתפר". על סוגיית הקפטן: "טרם החלטתי"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: דורון שטיין

יואכים לב האריך היום (שלישי) בשנתיים נוספות את חוזהו כמאמן נבחרת גרמניה. לב, שהוביל הקיץ את גרמניה לחצי גמר המונדיאל, ימשיך בנבחרת גם במוקדמות יורו 2012, שייערך באוקראינה ופולין.

"אני מאוד שמח להמשיך לעבוד עם ההתאחדות הגרמנית", אמר לב, שסיים את חוזהו אחרי המונדיאל שבו הגרמנים סיימו במקום השלישי. גרמניה הפכה את עורה בשנים האחרונות, ומנבחרת טקטית והגנתית הפכה להתקפית, יצירתית ומלהיבה. לעומת זאת, הווינריות הגרמנית פינתה את מקומה לשרשרת הפסדים כואבים ברגעי האמת, כשבשני המונדיאלים האחרונים הנבחרת הפסידה בחצי הגמר, וביורו האחרון הפסידה בגמר. "הייתה לנו תקופה נהדרת עם הנבחרת במהלך הגביע העולמי" יודע לב, "ועכשיו אנחנו כבר מסתכלים קדימה לעבר האתגר הבא. יש לנו מוטיבציה גבוהה כדי להמשיך להשתפר".

סוגיה נוספת שמטרידה את הגרמנים היא איוש תפקיד הקפטן. כזכור, הקפטן הקבוע מיכאל באלאק היה פצוע במונדיאל, ואת הסרט במהלך הטורניר ענד פיליפ להאם. מאז סיום הטורניר התפתח קרב תקשורתי בין השניים, כשבאלאק מתעקש שהוא הקפטן, ולא אף אחד אחר, ושהערותיו של להאם בנושא הרגיזו אותו. להאם, מצדו, הודיע שהוא לא יוותר על הסרט מרצונו החופשי.

"עדיין לא החלטתי בנושא", אמר לב, "חשוב לי יותר לדבר קודם עם השחקנים ולהודיע להם באופן אישי על ההחלטה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully