וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזי מגן: "עדיף שוועדת האיתור לא תוקם כלל"

חזי מגן מסיר אחריות מוועדת האיתור, שאמורה הייתה למנות מאמן לנבחרת הצעירה: "הוועדה הזו איבדה את אמון הציבור עוד בטרם הקימו אותה". גורם בהתאחדות: המשאים ומתנים נקבעו ע"י אבי לוזון ואנשיו בלבד. בבוגרת: גדי ברומר ונסים בכר מועמדים לתפקיד הסקאוט

חזי מגן התפטר מוועדת האיתור של ההתאחדות לכדורגל, זאת שאמורה הייתה להוות חותמת גומי למינויו של גיא לוזון למאמן הנבחרת הצעירה. כזכור, לפני מספר שבועות מזכירות ההתאחדות לכדורגל קבעה כי מגן ישמש כיו"ר ועדה שתאתר מועמדים לתפקיד מאמן הנבחרת הצעירה. הוועדה הוקמה בעקבות ביקורת ציבורית קשה על מינויו הצפוי של גיא לוזון לתפקיד, וזאת בעקבות הקירבה המשפחתית שלו ליושב ראש ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון.

גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל סיפר כי מגן שקל את עתידו בנושא, וזאת מכיוון שהוועדה לא החליטה דבר בנושא, וכי המשאים ומתנים נקבעו על ידי אבי לוזון ואנשיו בלבד. מגן, כדבריו, לא רצה להיות האיש שאחראי על ועדה שלא זוכה לאמון הציבור.

כבר עתה ברור כי גיא לוזון יהיה זה שישמש כמאמן הנבחרת הצעירה, אך ועדת האיתור שבראשה עומד חזי מגן, כאמור, תתפזר. מגן הניח את מכתב ההתפטרות על שולחנו של מנכ"ל ההתאחדות אורי שילה.

מגן מסר בתגובה לוואלה! ספורט: "במצב שנוצר, כשרובם המכריע של המאמנים כבר חתומים בקבוצות הליגה וגם בשל העובדה שוועדת האיתור איבדה את אמון הציבור עוד בטרם הקמתה - החלטתי שעדיף שוועדת האיתור לא תוקם כלל ושההכרעה בסוגיית מינוי מאמן לנבחרת הצעירה תועבר לדיון בישיבת הנהלת ההתאחדות לכדורגל, שזהו הפורום הרחב ביותר שההתאחדות יכולה לכנס והמוסמך לכך ביותר, ושם תיקבע זהותו של מאמן הצעירה.

"בוודאי שאביא את המחשבות שלי לגבי זהות המאמן בישיבת ההנהלה, אולם אעשה זאת כאחד מחברי ההנהלה ולא כיושב ראש ועדת האיתור".

בטרם החליט מגן להתפטר מתפקידו, הוא פנה למספר מאמנים, ביניהם ניר לוין, אך אף אחד מהם לא נענה להצעה.

מהתנועה לאיכות השלטון נמסר כי "אנחנו מברכים את חזי מגן על כך שהתפטר מתפקיד יו"ר ועדת האיתור לבחירת מאמן לנבחרת הצעירה, ומחזקים את ידיו על כך שהוציא את עצמו ממצב של ניגוד עניינים לכאורה בו היה שרוי".

גדי ברומר לבוגרת?

בכל הנוגע לנבחרת הבוגרת, מתברר כי עוזר מאמן הנבחרת טל בנין פנה לניסים בכר וגדי ברומר, שעבד איתו בנבחרת הנערים, והציע להם לשמש כסקאוט. הדבר התגלה לאחר שבנין המליץ לפרננדז על השניים והדבר הובא לידי גורמים בהתאחדות לכדורגל. יש לציין כי אף אחד מהשניים לא מונה עדיין לתפקיד, אך עד יום ראשון אמורה להתבהר התמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully