וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ערכה אימון ראשון במונטנגרו

20.7.2010 / 22:45

הצהובים, שנחתו לחום במונטנגרו, עדיין מתלבטים לגבי ההרכב מול מוגרן (ה', 18:30, ספורט 5). כחלון ואבידור תורגלו בהרכב

אחרי מסע מתיש של שמונה שעות וחצי, מכבי תל אביב הגיעה היום (שלישי) אחר הצהריים לפודגוריצה שבמונטנגרו, לקראת משחק הגומלין נגד מוגרן במסגרת הסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית (יום חמישי, 18:30 שעון ישראל, שידור ישיר בספורט 5).

הקבוצה טסה תחילה לוינה שבאוסטריה ומשם בטיסת המשך למונטנגרו, כאשר כאשר חום כבד של 36 מעלות קיבל את פניה. הקבוצה הגיעה בהמשך הערב למלון בפודגוריצה, כשהשחקנים סעדו יחד את ארוחת הצהריים ולאחר מנוחה של מספר שעות קיימו את האימון הראשון על אדמת מונטנגרו בקומפלקס האימונים של הנבחרת.

החלוץ אלירן עטר שפצוע בברכו, וכן יניב עזרן וגיז'רמו ישראלביץ' הפצועים גם הם, לא יצאו לטיסה ונשארו להמשך טיפולים בארץ. הצהובים, שניצחו 0:2 במשחק הראשון, מקווים לסיים ביום חמישי את העבודה ולהתחיל להתכונן בראש שקט לקראת אולימפיאקוס היוונית שהוגרלה בסיבוב הבא.

מנהל הקבוצה אבנר טוויטו, שטס כבר לפני שבועיים לסגור את ענייני הלוגיסטיקה בפודגוריצה, דיווח לאנשי הקבוצה כי מצבו של המגרש, עליו ייערך המשחק בעוד יומיים, גרוע ביותר, ובמכבי מקווים כי תנאיו לא יפריעו להם להשלים את משימת ההעפלה לסיבוב הבא. המשחק ישוחק באיצטדיון "גראדסקי" בעיר ניקסיץ'. על פי האימונים האחרונים נראה כי בצוות המקצועי עדיין מתלבטים לגבי ההרכב הפותח, כאשר נכון לעכשיו מספר אופציות נלקחות בחשבון. אמש תורגלו שרן ייני ואלברט באנינג בקישור האחורי, כאשר תמיר כחלון תופקד כקשר שמאלי על חשבונו של רוברטו קולאוטי, ששיחק במדי ההרכב השני.

מוקדם יותר השבוע תורגל מערך של שלושה חלוצים, כאשר בדומה למחצית השנייה בבלומפילד, תופקד יובל אבידור יחד עם קולאוטי וברק יצחקי בחוליה הקדמית, ושרן ייני תורגל עם המחליפים.

הצהובים אמורים לערוך שני אימונים, הערב וגם מחר ואז תתבהר ככל הנראה תמונת ההרכב הפותח. במידה ותושלם המשימה בהצלחה, יערך המשחק הראשון נגד אולימפיאקוס, כבר בחמישי הבא, כאשר היוונים יארחו אותו ללא קהל בעקבות עונש שספגה הקבוצה מאופ"א בגין התפרעות אוהדיה.

עדכון ראשון: 7:06
עדכון אחרון: 22:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully