וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד תפתח בחוץ מול מאיורקה

הגרלת משחקי הלה ליגה: שתי הגדולות יפתחו בחוץ, ברצלונה תשחק מול ראסינג. הקלאסיקו הראשון בקאמפ נואו במחזור ה-13

ההתאחדות הספרדית פרסמה היום (שלישי) את לוח המשחקים לקראת העונה הקרבה של הלה ליגה. במחזור הראשון שייערך ב-29 באוגוסט, כך נקבע, ריאל מדריד וברצלונה ישחקו בחוץ, כשהאלופה תיסע למשחק לא פשוט מול ראסינג סאנטנדר, בעוד ז'וזה מוריניו יערוך את הופעת הבכורה שלו בליגה במאיורקה מול ריאל המקומית, קבוצתו של דודו אוואט, אותה מאמן מיכאל לאודרופ.

גם ולנסיה, שסיימה שלישית, וסביליה, שסיימה רביעית, יפתחו בדרכים. האנדלוסים ישחקו מול העולה החדשה לבאנטה, בעוד ולנסיה, קבוצתו של אוניי אמרי, תבקר במלאגה.

המשחק המסקרן של העונה, הקלאסיקו הגדול, ייערך בקאמפ נואו ב-28 בנובמבר. הגומלין בין שתי הגדולות ייערך ב-17 באפריל בסנטיאגו ברנבאו.

ובינתיים, במדריד

ריאל מדריד מתרגלת אט-אט לנוכחותו של ז'וזה מוריניו, ולשחקניה יש תובנות לגבי המאמן החדש שהצטרף למועדון, ואמור להציעד אותו לאליפות ספרד ואליפות אירופה. אחרי ששוער הבלאנקוס איקר קאסיאס אמר כי הוא "אוהב את צורת החשיבה של מוריניו", ה"אס" הספרדי ראיין את מגן הקבוצה מרסלו, שומע ממנו על ההבדלים בין "המיוחד" לקודמו בתפקיד מנואל פלגריני.

"מוריניו יותר אגרסיבי מפלגריני", אמר מרסלו כשנשאל על ההבדל בין המאמנים, "אנחנו מאוד נרגשים, ויודעים שכדי לזכות בתואר צריך לסבול". כשהתבקש לפרט לגבי האגרסיביות, הסביר המגן: "פלגריני מאמן מצוין, אבל אצל מוריניו אין תוצאות אם רגועים, באימונים הוא עוצר בכל פעם, ומדבר לכל השחקנים באופן שווה, אין הבדל אצלו בין השחקנים".

כשנשאל על מעמדו כמגן שמאלי, ענה מרסלו: "תמיד מדברים על זה, והתרגלתי. אני אמשיך לעבוד קשה ולעשות את העבודה שלי". לגבי צירופם האפשרי של טיאגו סילבה ומייקון, אמר מרסלו: "שיחקתי עם טיאגו סילבה בפלומיננזה והוא שחקן מצוין, הלוואי שיבוא, ומייקון יהיה תוספת גדולה לריאל מדריד".

בינתיים באיירן מינכן מגבירה את ההתעניינות שלה ברפאל ואן דר וארט, קשר ריאל. מאמן באיירן לואי ואן חאל מעוניין זו תקופה ארוכה בקשר נבחרת הולנד, ומוריניו מוכן לשחרר אותו. מוריניו מקווה שואן דר וארט יעבור לבאיירן כחלק מעסקה שתשלח את בסטיאן שווינשטייגר למדריד. בברנבאו מקווים ששיתוף הפעולה החיובי בין המועדונים - שבזכותו עשה אשתקד אריאן רובן את הדרך למינכן - יאפשר לעסקה להתבצע.

עדכון ראשון: 8:39
עדכון אחרון: 16:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully