וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווס בראון: "גיגס הוא הגדול מכולם"

מגן מנ' יונייטד סבור שחברו לקבוצה עולה אפילו על מראדונה ופלה. רדנאפ החמיא לליברפול על החתמת ג'ו קול: "שווה כל פני"

הוויכוח מיהו הכדורגלן הטוב בכל הזמנים כנראה לא יוכרע אף פעם. דייגו מראדונה ופלה נחשבים בעיני רבים לגדולים מכולם, ואם תשאלו את ההולנדים אז הם יצביעו בכלל על יוהאן קרויף. למגן מנצ'סטר יונייטד ווס בראון אין ספק מיהו הגדול מכולם: ריאן גיגס.

"אני יודע שזה יישמע קצת משוגע, אבל הייתי אומר שגיגסי", השיב בראון בראיון ל"מיירור", "ברור שכולם אוהבים את מראדונה ופלה, שהם שחקנים ברמה עולמית, אבל עבורי גיגס הוא הגדול מכולם. צורת המשחק שלו וההישגים שלו הם מדהימים. הוא שייך לליגה שלהם".

גיגס יפתח את עונתו ה-20 במדי מנצ'סטר יונייטד, עמה זכה ב-11 אליפויות אנגליה, שני גביעי ליגת האלופות וארבע גביעים. "להופיע בהתמדה שכזאת, ברמה הכי גבוהה ובאותה קבוצה זה מדהים", הוסיף בראון, "קשה לחשוב על מישהו דומה לריאן. סר בובי צ'רלטון הוא כנראה היחיד שמשתווה לו".

טוטנהאם אסרה הכנסת וובוזלות ליציעי ווייט הארט ליין

מעברו של ג'ו קול מצ'לסי לליברפול ממשיך להכות גלים באנגליה, ואמש (שני) היה זה מאמן טוטנהאם הארי רדנאפ שהילל את האדומים על ההחתמה, ואף השווה את קול לאגדה הליברפולית קני דלגליש. "זאת החתמה פנטסטית מצדו של רוי הודג'סון", אמר רדנאפ ל"סאן" והחמיא למאמן שחתם לאחורנה באנפילד, "ג'ו קול שווה כל פני, במיוחד כשהוא עבר בהעברה חופשית. אוהדי ליברפול יאהבו אותו. בעבר היה מלך אחד ב'קופ' וזה קני דלגליש, אפילו קווין קיגאן לא הצליח לקחת ממנו את זה. ברור שאם הודג'סון ישתמש בו כמו שצריך אפשר יהיה לראות את קול משחק מקדימה כמו שקני דלגליש שיחק. קול רוצה להיות מעורב, ולא רק לרוץ באגף".

כוכב העבר של ליברפול איאן ראש סבור שההחתמה של קול תעניק דחיפה מוראלית חזקה למועדון. "יש פה מאמן שיודע את מי הוא רוצה להחתים, ועומד במטרות שלו", אומר ראש, "בשנים האחרונות ליברפול אכזבה, אבל האוהדים ודאי ישמחו לראות ששחקנים טובים עדיין רוצים להצטרף למועדון הזה. ההחתמה הזאת מראה על הצהרת כוונות מצדה של ליברפול".

הודג'סון, מצדו, טוען שהוא גם כלל לא מודאג מהעובדה שחאבייר מסצ'ראנו לא יצר עמו קשר. "השארתי לו הודעה בתא הקולי שאומרת שאני מצפה בקוצר רוח לראות אותו באימונים שלנו כשהוא יחזור מהחופשה", סיפר הודג'סון, "אבל לא אמרתי לו שהוא חייב להתקשר אליי בחזרה".

בינתיים טוטנהאם מתכוננת לעונה שלה, והנהלת הקבוצה החליטה שהיא רוצה לשמוע את עידודו של הקהל הנפלא בווייט הארט ליין, והודיעה כי תאסור הכנסת וובוזלות לחתומי האיצטדיון. "אנחנו חוששים כי הימצאותן של הוובוזלות ביציעים תסכן את האוהדים, שכן לא יהיה ניתן לשמוע הודעות חירום במערכת הכריזה", הודיע המועדון, "אנחנו גאים באווירה הפנטסטית שיוצרים האוהדים בווייט הארט ליין".

בלקפול, מנגד, הפכה לקבוצה הראשונה באנגליה שמעודדת את אוהדיה להשתמש בחצוצרות הרועשות. קבוצתו החדשה של דקל קינן (כנראה), העולה החדשה לפרמיירליג, אומרת שהיא מקווה שאוהדיה יעשו רעש חזק ככל שניתן: "נקווה שהאווירה שהאוהדים שלנו ייצרו תהיה הטובה ביותר אי פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully