וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 20.7

דרוגבה למנ' סיטי? רפא מארקז לניו יורק? וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

החתמות

* מילאן החתימה היום באופן רשמי את הבלם היווני סוקרטיס פפסטאטופולוס, שבילה את השנתיים האחרונות בגנואה. הרוסונרי ישלמו עבור בלם נבחרת יוון בן ה-22 5 מיליון יורו, כאשר מספר צעירים יעשו את הדרך ההפוכה.

* מרכוס ברג, חלוצה של נבחרת שבדיה, עבר בהשאלה לעונה אחת מהמבורג ל-PSV איינדהובן ההולדנית. החלוץ בן ה-23, שפרח באליפות אירופה לנבחרות צעירות אך אכזב בעונה שעברה, יקווה לשקם את הקריירה בשורות הקבוצה ההולדנית, שתשלם תמורתו 800 אלף יורו.

* איינטרכט פרנקפורט האריכה את חוזהו של המגן סבסטיאן יאנג בשנתיים נוספות, מה שישאיר אותו במועדון עד 2014. יאנג בן ה-20 גדל במחלקת הנוער של המועדון וערך את הופעת הבכורה שלו בבונדסליגה נגד ארמיניה בילפלד במרץ 2009.

שמועות

* סוכנו של דידייה דרוגבה, תיירנו סיידי, טוען כי שוחח עם ראשי מנצ'סטר סיטי באשר לצירופו של החלוץ לשורות הסיטיזנס. "יכולות להיות הפתעות לפני 31 באוגוסט", אמר סיידי ל"דיילי מייל".

* המבורג הציעה ליובנטוס טרייד: דייגו וכריסטיאן פאולסן יעברו לגרמנים, אלג'רו אליה ודניס אאוגו יעברו בתמורה לגברת הזקנה.

* "גאזטו דלו ספורט" טוען כי נציגי מנצ'סטר סיטי נמצאים במילאנו לשיחות בנוגע למריו באלוטלי, אך גם צ'לסי נכנסה לתמונה.

* בספרד מדווחים כי בלם ברצלונה רפאל מארקז מתקרב לניו יורק רד בולס, בה חתם לאחרונה תיירי הנרי. "אני רוצה לעזוב את ברצלונה ברוח טובה", אמר המקסיקני בן ה-31, "אני מקווה שאשלים את המעבר ולא משנה אם ל-MLS או לא. אני רוצה לשחק בארצות הברית או מקסיקו".

* פורטסמות איבדה את סבלנותה כלפי השוער דייויד ג'יימס, שעדיין לא הגיב להצעה לתפקיד מאמן-שחקן, והיא חזרה בה מההצעה. ג'יימס בן ה-39 יפתח בשיחות עם סלטיק הסקוטית. עוד בפומפי: פנאתינייקוס היוונית הצטרפה למירוץ אחרי קווין פרינס בואטנג.

* אלכס פרגוסון אומנם הצהיר כי "למנצ'סטר יונייטד טוב עם הסגל הנוכחי", אך "סאן" טוען כי גם השדים האדומים הצטרפו למירוץ אחר מסוט אוזיל הגרמני.

* חלוץ נבחרת ברזיל לואיס פביאנו מצהיר כי "זה נכון שהיו קבוצות שהתעניינו בי, אבל טוב לי בסביליה ומעולם לא אמרתי שאני רוצה לעזוב. מילאן ויונייטד הם מועדונים גדולים, אבל גם סביליה".

* "דיילי מייל" מדווח כי אינטר מוכנה למכור את מריו באלוטלי למנצ'סטר סיטי תמורת 34 מיליון ליש"ט. בסוף השבוע נפגשו נציגי הקבוצות במילאנו, והאנגלים הודיעו כי הם מוכנים לשלם עבור החלוץ בן ה-19 20 מיליון ליש"ט. "גאזטו דלו ספורט" טוען כי גם צ'לסי נכנסה לתמונה.

* "דיילי מירור" מפרסם כי ווסטהאם מעוניינת בחלוץ הארגנטינאי מילטון קראגליו, וכי נציג הפטישים יצר קשר עם מועדונו הנוכחי רוסריו סנטרל. קראגליו בן ה-22 כבש בעונה שעברה 11 שערים ב-49 משחקים במדי רוסריו.

* באיירן מינכן מעוניינת ברפאל ואן דר וארט, קשר ריאל מדריד. מוריניו מסכים לשחרר את השחקן, רק כחלק מעסקה שתשלח את בסטיאן שווינשטייגר לברנבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully