וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו יול יישאר בריאל מדריד עד 2014

הרכז המוכשר בן ה-22 האריך את חוזהו בבלאנקוס. חואן דיקסון האמריקאי נכשל בבדיקת סמים והושעה מהליגה הספרדית לשנה

אחרי העונה המאכזבת בה יצאו למסע רכש נוצץ והביאו את אטורה מסינה לעמוד על הקווים רק כדי לא לזכות באף תואר, ריאל מדריד ממשיכה בהכנות לקראת העונה הבאה בפרט, והעתיד בכלל. הערב (שני), הודיעו הבלאנקוס על הארכת חוזהו של סרחיו יול, הרכז בן ה-22, שיישאר במועדון הפאר הספרדי עד 2014.

הפוינט גארד הנפלא הגיע לקבוצה במאי 2007 כאחד הכשרונות הגדולים ביותר של הכדורסל הספרדי, ובשנתיים האחרונות הוא בהחלט גם מקיים, כאשר בעונה שעברה התקדם ברוטציה וקיבל דקות מרובות גם אצל מסינה, ואף נמנה על סגל הנבחרת הספרדית שזכתה באליפות אירופה האחרונה.

בעונה שעברה העמיד יול ממוצעים של 9.5 נקודות למשחק ביורוליג, ונדמה כאילו למרות החתמתו של סרחיו רודריגז בקיץ, אמור הפוינט גארד הצעיר להמשיך ולקבל דקות רבות. הארכת חוזהו מקטינה את הסיכויים של יול לצאת ל-NBA, כאשר בדראפט 2009 הוא נבחר על ידי דנבר במקום ה-34, וכעת הזכויות עליו שייכות ליוסטון.

* שחקן ספרדי נוסף שהאריך חוזה בקבוצתו הוא רפא מרטינז, הפורוורד המצוין של ולנסיה, שחתם אף הוא עד קיץ 2014. הפורוורד בן ה-28, שקלע 13.5 נקודות למשחק ביורוקאפ בעונה שעברה, הוזכר בקיץ החולף כמועמד להצטרף לברצלונה, ריאל מדריד ואולימפיאקוס.

* חואן דיקסון האמריקאי, שהעביר את העונה שעברה במלאגה, הושעה הערב לשנה מהליגה הספרדית לאחר שנכשל בבדיקת סמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully