וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז ביקר גם באימון בני יהודה

19.7.2010 / 19:01

מאמן נבחרת ישראל המשיך במסעותיו בין אימוני הקבוצות: "היה אימון טוב, נהניתי לפגוש את קשטן". משה בן לולו החל להתאמן

אורח מפתיע ביקר הערב (שני) באימון בני יהודה. במסגרת שיטוטיו בין אימוני הקבוצות השונות מליגת העל וגם מהליגה הלאומית, הגיע מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדז, לשכונת התקווה ונפגש עם קודמו בתפקיד, דרור קשטן. השניים התחבקו, נראו מחויכים ושוחחו ביניהם, כשפרננדז הגיע הפעם ללא עוזרו טל בנין, אלא רק עם מתורגמן ועם נציג ההתאחדות, טובי מלאך. "נהניתי מהאימון", אמר המאמן הלאומי. "לא באתי לעקוב אחרי שחקנים מסוימים, צפיתי בכולם והיה אימון טוב מאוד. נהניתי בעיקר לפגוש את המאמן קשטן".

פרננדז חזה בכתומים עורכים אימון לקראת הגומלין ביום חמישי מול שמרוק רוברס האירית (1:1 במשחק הראשון) במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. משה בן לולו, ששיחק בעונה שעברה בעירוני רמת השרון וכרטיסו שייך למ.ס. אשדוד, החל להתאמן עם הקבוצה.

משה ביטון, שנפצע בברכו במשחק באירלנד בשבוע שעבר, יעבור בדיקת MRI מקיפה, ולאחריה בקבוצה יידעו בדיוק לכמה זמן יעדר החלוץ. בכל מקרה יחמיץ ביטון את הגומלין מול שמרוק השבוע וגם את צמד המשחקים מול יובנטוס, במידה שהזהובים אכן יעברו לשלב הבא.

גם הערב הרכיב קשטן בתרגול הטקטי את חסן אבו זייד לצד סיניסה ליניץ' בקישור האחורי על חשבון לירוי צעירי, כשאסי בלדוט הוסט לאגף השמאלי. עמרי אפק, שהחליף את ביטון והבקיע במשחק באירלנד, תורגל גם הוא בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully