וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולוויי: "מקווה שקינן יקבל אישור עבודה ביומיים הקרובים"

מנג'ר בלקפול מייחל שהבלם הישראלי יחתום רשמית במהירות: "מקווה שהוא יוכל לשחק במשחקי ההכנה הקרובים שלנו"

עסקת העברתו של דקל קינן לבלקפול האנגלית צפויה להיסגר בימים הקרובים. כזכור, בלם נבחרת ישראל ומכבי חיפה בשנים האחרונות עבר בדיקות רפואיות בשורות הסיסיידרס עוד בשבוע שעבר, וכעת הוא מחכה לקבל את אישור העבודה שיאפשר לו לחתום רשמית במועדון. מנג'ר הקבוצה, איאן הולוויי, לא צופה בעיות מיוחדות בנושא. "אני מקווה שדקל יקבל את אישור העבודה שלו ביומיים הקרובים", אמר היום (שני) המנג'ר בן ה-47 לתקשורת המקומית. הולוויי הוסיף ואמר כי הוא "מקווה שקינן יוכל ליטול חלק במשחקי ההכנה הנוספים שלנו בדבון".

מלבד קינן, שצפוי להיות ההחתמה הראשונה של העולה החדשה הקיץ, בלקפול מסתכלת לכיוונים נוספים בנסיון לחזק את הסגל שהפתיע והעפיל לפרמיירליג בתום העונה שעברה. על הכוונת של הולוויי נמצאים גם קשר מונאקו, מלאורי מרטין, כאשר חלוץ ארסנל ואברטון לשעבר, פרנסיס ג'פרס, מתאמן עם הקבוצה בימים האחרונים.

מטרה נוספת של הולוויי בשבועות הקרובים תהיה החתמת חלוץ שיחליף את בן בורג'ס, שעזב את בלקפול לטובת נוטס קאונטי. "רציתי להשאיר אותו, אבל הציעו לו חוזה לשנתיים והוא קיבל את ההחלטה. הוא היה מאוד חשוב לקבוצה, ואנחנו בהחלט נחסר אותו", אמר המנג'ר על החלוץ. מחר תפגוש הקבוצה את אקרינגטון סטנלי, במסגרת טורניר מקומי שייערך בדרום מערב אנגליה, ובששת הימים הקרובים מחכים לה ארבע משחקי אימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully