וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה גברה על פורטוגל 57:64

19.7.2010 / 16:33

ישראל ביצעה קאמבק גדול ותתמודד מול בולגריה על המקום בחצי הגמר. המאמן על היריבה הבאה: "נביא למשחק את האופי שלנו"

נבחרת העתודה של ישראל עשתה היום (שני) צעד חשוב לקראת חזרה אפשרית לדרג א' של אירופה, כשניצחה את נבחרת פורטוגל 57:64, במסגרת שלב הבתים השני של אליפות אירופה דרג ב'. שחקניו של יעקב ג'ינו ביצעו קאמבק בדקה האחרונה של המשחק לאחר שהוליכו לאורך כל המחצית השניה ושמטו את היתרון סמוך לסיום. מחר תתמודד הנבחרת מול בולגריה, שתתמודד בהמשך מול הונגריה. אם הנבחרת תפסיד לבולגרים, היא תאבד את סיכוייה, מנגד ניצחון יקרב אותה מאוד לחצי הגמר של האליפות.

ישראל פתחה עם נמרוד טישמן, טמיר אריאלי, טל קרפלס, יותם שירן וג'ייק כהן. הפורטוגלים פתחו חזק את המשחק, אך דקות טובות של נמרוד טישמן ויותם שירן שמרו את ישראל במשחק. ריצת 0:6 של הפורטוגלים בסוף הרבע הראשון סידרה להם יתרון 14:22 בתום הרבע. הפורטוגלים הגדילו את ההפרש עד ל-9 נקודות בתחילת הרבע השני, אך אז נכנס לעניינים יותם שירן, שהוביל ריצת 7:20, בדרך ליתרון ישראלי 32:36 במחצית.

קצב המשחק ירד במחצית השנייה, וב-5 הדקות הראשונות של הרבע השלישי התוצאה עמדה על 4:4. הפורטוגלים חזרו למשחק בדקות האחרונות של הרבע ובסיום הרבע השלישי הוליכה ישראל רק 43:44. המשחק המשיך להיות צמוד, כשג'ייק כהן כוכב הנבחרת מסתבך בבעיית עבירות ברבע הרביעי. סל של קורייה הפורטוגלי נתן לנבחרתו יתרון 52:55, 2:50 לסיום המשחק. שחקני העתודה לא נשברו, נקודות של טמיר אריאלי, וטיפ של ג'ייק כהן נתנו להם יתרון 55:58, חצי דקה לסוף. יכולת טובה של שחקני הנבחרת מהקו נתנה להם את הניצחון 57:64.

קלעו לישראל: יותם שירן 19 ו-7 ריבאונדים, ג'ייק כהן 17 נקודות ו-7 ריבאונדים, טמיר אריאלי 14 נקודות ו-8 ריבאונדים, נמרוד טישמן 8, בן רייס 4, איגור נסטרנקו. כן שותפו: עומר רוב, תום חבקין, אור עידה, טל קרפלס וכרמל בוכמן.

מאמן נבחרת העתודה, יעקב ג'ינו אמר לאחר המשחק: " משחק של הרבה אופי ונחישות ומשחק הגנה יוצא מהכלל של הנבחרת שלנו. הורדנו קבוצה של 90 נקודות ממוצע למשחק, ל-57 נקודות וזה יפה. ניצחנו למרות יום קליעה לא טוב שלנו, עם אפס מ-12 לשלוש, אבל עשינו עבודה טובה". באשר להתמודדות מחר מול נבחרתה החזקה של בולגריה, אמר ג'ינו: " מחר יש לנו משחק על כל הקופה מול בולגריה הראשונה מהבית השני שעלתה עם שלושה ניצחונות. אנחנו מכירים אותה, זו נבחרת מאד אתלטית, נביא למשחק הזה את האופי של הנבחרת שלנו ונקווה לטוב ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully