וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיל תומפסון: "מעדיף את ג'ו קול על בניון בכל מצב"

בלם העבר של ליברפול מרוצה מהגעתו של קשר נבחרת אנגליה, שחתם לארבע שנים: "הוא יכול להצית את אנפילד. לא הכל אבוד"

המנג'ר החדש של ליברפול רוי הודג'סון ביצע היום רכש ראשון (לא כולל מילאן יובאנוביץ', שמעברו נסגר כבר באמצע העונה). הודג'סון וליברפול החתימו את קשר צ'לסי עד העונה האחרונה ג'ו קול על חוזה לארבע העונות הקרובות. הקשר האנגלי בן ה-28 יעבור בדיקות רפואיות ב-48 השעות הקרובות ולאחריהן יהפוך לסקאוזר. על פי דיווחים, צפוי קול להרוויח כ-137 אלף דולר לשבוע בקבוצתו החדשה.

כזכור, קול שוחרר מחוזהו בצ'לסי בסוף יוני וליברפול לא תצטרך להעביר לכחולים דמי העברה. קול המתין בתקופת המונדיאל והודיע שיתעסק בעתידו המקצועי רק לאחריו. מאז נקשר שמו של הקשר בין היתר עם ארסנל וטוטנהאם, אך היום כאמור הוא חתם סופית בליברפול. עבור האדומים זהו צעד חשוב על מנת להשאיר בקבוצה את סטיבן ג'רארד ופרננדו טורס המאוכזבים מהעונה החלשה שעברה על הקבוצה ומהעובדה שלא ישחקו בליגת האלופות בעונה הקרובה. קול למעשה ייכנס לנעליו של יוסי בניון, שעשה את הדרך ההפוכה תמורת חמישה מיליון ליש"ט.

עדכון ראשון: 16:24

פיל תומפסון מרוצה, זה בטוח

מי שנשמע מרוצה במיוחד מהמלך שביצעה ליברפול הוא שחקן העבר שלה, פיל תומפסון. "הייתי רוצה שבניון יישאר. הוא היה שחקן טוב מאוד ואני בהלם שהוא נמכר ב-5 מיליון יורו", אמר תומפסון לרשת סקיי. עם זאת, בכך לא הסתיימו דבריו. "אם הייתי צריך לבחור בין בניון וג'ו קול, הייתי לוקח את ג'ו קול בכל יום. הוא יכול להצית את השחקנים וזה יכול לגרום לשחקנים הנכונים להגיע לאנפילד, על אף שליברפול לא תהיה בליגת האלופות".

"הגעתו של ג'ו קול תראה שלא הכל אבוד", המשיך תומפסון להלל את קשר נבחרת אנגליה. "זוהי החלטה מצוינת, והוא יוכל לחבר בין הקישור וההתקפה. סטיבן ג'רארד יוכל לרדת קצת אחורה, לקישור. זה משהו שדיברתי עליו עם מינויו של רוי הודג'סון - צריך לחזור ולהחתים שחקנים בריטיים", סיכם בלם העבר של הרדז, ששיחק 340 פעמים עבור ליברפול ואף רשם 42 הופעות בנבחרת אנגליה בין השנים 1976 ו-1982.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully