וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיגס: "זו יכולה להיות עונה מתסכלת לסיטי"

ריאן גיגס לא נבהל מהרכש של היריבה העירונית אך יודע: "אם זה יתחבר, הם יוכלו לנצח כל קבוצה". על יונייטד: "בונים על הצעירים"

מנצ'סטר סיטי המשיכה גם הקיץ במדיניות ההחתמות שלה, ולאחר שצירפה את שחקנים כמו דויד סילבה, ג'רום בואטנג ויאיא טורה - קבוצה מקווים לעלות לפחות שלב אחד גבוה יותר מבעונה שעברה (מקום חמישי) ולהעפיל לליגת האלופות. בצד השני של העיר, במנצ'סטר יונייטד, מסרבים להיבהל מהרכש התכול, וריאן גיגס תוהה כיצד הקבוצה תעמוד בלחץ שיהיה עליה.

"זה תסריט שונה למה שהתרחש בעונה שעברה", יודע גיגס, "יש להם בקבוצה הרבה מאוד שחקנים מוכשרים, ואם הם יתגבשו כקבוצה, הם יהוו כוח חזק. אם הם לא יצליחו, אז העונה הזאת תהפוך עבורם למתסכלת מאוד, וזה כנראה יתקע אותם. אם הם כן יתחברו, הם יוכלו לנצח כל קבוצה. כמו כולם בליגה הזאת, גם אצלם זה הכל שאלה של עקביות.

"עד שלא נשחק מולם, אני לא יכול באמת להתרשם ממה שסיטי עושה, בדיוק כמו בכל קבוצה אחרת. אבל אם הם כן יצליחו להיות יציבים, הם יהוו כוח מסוכן בצמרת".

ומה לגבי סיכויי היונייטד בעונה הנוכחית? בעונה שעברה השדים האדומים היו רחוקים ניצחון אחד מאליפות, אך בסוף העונה הסגל של פרגוסון נראה עייף. בינתיים האדומים לא צירפו כוחות חדשים לסגל (מלבד להרננדז המקסיקני), אך גיגס לא מודאג.

"אני נרגש ומצפה בקוצר רוח לעונה החדשה", אמר גיגס, "מקווה שנצליח היטב. העונה שעברה הייתה קצת מוזרה. כל קבוצות הצמרת ספגו הפסדים, כולן ניצחו את כולן, כך שבשנה הבאה נהיה חייבים להיות יותר יציבים.

"אשתקד ראינו הרבה שחקנים צעירים שמשחקים בהרכב. נאני נתן עונה טובה, אנטוניו נתן קמפיין בכורה פנטסטי, קיקו מאקדה סבל מעונת פציעות מתסכלת, ועכשיו כריס סמולינג מצטרף לסגל. אני מקווה שהנחישות והרעב של הצעירים ישתלם לנו העונה, כי אנחנו נצטרך אותם.

"הפציעות שמהן סבלנו בהגנה בעונה שעברה היו משהו לא ייאמן. נקווה שהשנה יהיה לנו יותר מזל, ושהצעירים שלנו רק ישתפרו. אני רואה אותם מלאי רעב ותשוקה, הם רוצים ללמוד, לשחק ולהשתפר, ככה גם אנחנו היינו כשהיינו צעירים. אני כבר מצפה בקוצר רוח לעונה החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully