וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "הקיץ הזה היה נהדר עבורי"

עמרי כספי סיכם שישה שבועות אינטנסיביים: "אני יכול לחזור לדרך בה שיחקתי בתחילת העונה, לא הבנתי כמה הייתי עייף"

אחרי שישה שבועות קשים ומתישים בלאס וגאס, שהחלו בסדרת אימוני כושר אינטנסיבית במחנה של ג'ו אבונאסר ונמשכו בחמישה משחקים בשישה ימים במדי קבוצת ליגת הקיץ של סקרמנטו, התפנה היום (שני) עמרי כספי לסכם את החלק הראשון של הקיץ שלו, רגע לפני ההמראה לישראל וההצטרפות לחבריו לנבחרת במוקדמות אליפות אירופה שייחלו בעוד כשבועיים.

הפורוורד הישראלי הוסיף מסה משמעותית של שרירים לפני ליגת הקיץ, ואחרי פתיחה מהוססת הפך לאחד השחקנים הבולטים בסגל הצעיר שהדריך מריו אלי, רשם ממוצעים של 14 נקודות ב-49 אחוזים מהשדה ו-44 אחוזים משלוש והוסיף 4.4 ריבאונדים למשחק ב-24 דקות לערב בחמישה משחקים, לפני שקיבל מאלי מנוחה במשחק האחרון של הקינגס הלילה מול דאלאס.

"הקיץ הזה היה נהדר עבורי מהמון בחינות", אמר כספי ל-'סקרמנטו בי'. "בסיום העונה שעברה פול ווסטפאל וג'ף פטרי אמרו לי שאני צריך להתחזק, ולחזור לדרך בה שיחקתי בתחילת העונה. אני יכול לעשות את זה, פשוט לא הבנתי בזמנו עד כמה הייתי עייף, מהכל. אחרי המשחק השני כאן הרגשתי אבוד, התקשרתי לפרנסיסקו גארסיה ושאלתי אותו איך זה יכול להיות שעבדתי כל כך קשה וזה לא הולך לי. והוא אמר לי לא להחמיר עם עצמי ולהירגע, וזה בדיוק מה שעשיתי".

ווסטפאל עצמו סיפר שעקב אחרי ההתקדמות של כספי הקיץ, והבהיר בפניו מה מצופה ממנו לקראת העונה הבאה: "עמרי הוא שחקן אגרסיבי מטבעו. אנחנו מצפים ממנו עכשיו לשמור על עקביות, ולהבין שאי אפשר להסתער כל הזמן. הוא צריך לתת לנו קודם כל הגנה, לרווח את המשחק בצד ההתקפי ולשפר את שיקול הדעת שלו על הפרקט".

כספי התייחס גם לדמרקוס קאזינס, הרוקי המבטיח של סקרמנטו שספג ביקורות רבות על הגישה הבעייתית שלו, ואמר: "אני לא מבין מה אנשים אומרים על הגישה שלו. הוא מזכיר לי את עצמי, כי שנינו מראים הרבה רגש כלפי חוץ. כשהייתי בן 15 או 16 בישראל אנשים אמרו את אותם הדברים עליי, שאני לא מקשיב, שאי אפשר לאמן אותי, שאני לא בחור טוב. אבל מי שהכיר אותי באמת הבין שאני פשוט מאוד מאוד רוצה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully