וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "ננסה להתקיף יותר מתמיד"

זו התשובה של מאמן ברצלונה להתחזקות של ריאל מדריד. על מוריניו: "טוב שיבואו המאמנים והשחקנים הכי טובים לליגה"

רויטרס

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: דורון שטיין

אמנם ללא שחקניה שנטלו חלק במונדיאל, אך גם כך פתחה היום (שני) אלופת ספרד ברצלונה את אימוניה לקראת עונת 2010/11. מאמן הבלאוגראנה פפ גווארדיולה פתח את מסיבת העיתונאים בצורה נרגשת: "אני מאוד שמח להישאר כאן עונה נוספת. יש לי את התשוקה להמשיך לעשות עבודה טובה, כדי שאנשים יוכלו להיות גאים בנו".

גווארדיולה דיבר על העובדה שבחר להאריך את חוזהו בעונה אחת בלבד, למרות הצעת ההנהלה להאריכו בשש עונת. "אני יותר מאסיר תודה על ההצעה של ההנהלה, אבל אני מעדיף לעבוד עם חוזים קצרי טווח. זה משהו אישי. אני חייב להרגיש שהדברים עובדים. אם הכל יילך כמו שצריך וארגיש חזק אמשיך גם בשנה הבאה".

המאמן בן ה-39 התייחס גם, איך לא, לדיבורים על מעבר של ססק פברגאס לקבוצה שלו. "אני חושב שחשוב מאוד להביא את פברגאס", אמר, "אנחנו רוצים להביא אותו, אבל אם ארסנל לא רוצה לנהל מו"מ, אז זה לא יהיה כרגע". גווארדיולה התייחס גם לזלאטן איברהימוביץ', איתו קיים שיחה של 45 דקות לפני האימון "לא דיברתי עם אף אחד בהנהלה כדי לשחרר את איברהימוביץ' או להציב אותו בחלון ההעברות. רק הוא ונציגיו יחליטו על עתידו במועדון. העונה שעברה שלו הייתה טובה ואני מאמין שהעונה הנוכחית תהיה אפילו טובה יותר".

גווארדיולה התייחס גם לשחקן הרכש החדש של הבלאוגראנה אדריאנו. "אחרי עזיבתו של שיגירניסקי, רצינו להחתים שחקן בעמדה שלו ובסוף בחרנו בשחקן שהוא רב גוני יותר. במידה שאחד הבלמים שלנו יהיה פצוע, אבידל יוכל לשחק כבלם ואדריאנו ימלא את מקומו. אדריאנו מכיר טוב את הליגה. הוא מאוד מגוון ויש לו את האינטנסיביות שמתאימה לנו. אני חושב שעשינו החתמה נפלאה".

המאמן הספרדי התייחס גם לזכייתה של נבחרת ספרד במונדיאל. "יש לספרד דור נפלא של שחקנים שהצליח להשיג היסטוריה. אני רוצה לברך את כולם מהמאמן ועד אחרון השחקנים. אני מאושר שאינייסטה כבש את השער הגורלי בגמר. הוא מאוד מוכשר ואני מקווה שהוא יוכל להתגבר על הפציעות שפגעו בו בעונה שעברה. ספרד לא שיחקה רק בסגנון של ברצלונה, אלא גם לקחה דברים מכל קבוצה בליגה".

בנוסף, התייחס המאמן גם ליריב הצפוי לעמוד מולו על הקווים בריאל מדריד, ז'וזה מוריניו. "כמה שיבואו יותר מאמנים ושחקנים טובים, זה מצוין לליגה הספרדית. האופי שלו? לכל אחד יש את האופי שלו. אנחנו צריכים להשתפר כי מדריד תישאר חזקה ואפילו תהיה חזקה יותר. אני חושב שהליגה תישאר מאוד קשה. לא יהיה יותר קל לקחת נקודות מיריבות. ננסה לנצח בעזרת התלהבות, ולתקוף יותר מתמיד. אנחנו רוצים להשיג את מה שהשגנו בשנתיים האחרונות וזה יהיה קשה, במיוחד לנוכח העובדה שלשחקנים יהיה קשה להתאושש פיזית אחרי המונדיאל".

על ההחתמה הגדולה של הקיץ, דויד וייה, אמר גווארדיולה: "הוא שחקן מאוד טוב שעושה תנועה בלתי פוסקת ותמיד כובש הרבה שערים. אנחנו מקווים שהוא ימשיך לעשות את זה גם אצלנו". המאמן התייחס גם למונדיאל המאכזב שעבר על לאונל מסי. "אני חושב שהיה לו מונדיאל טוב", אמר הספרדי, "אני מאמין שהמונדיאל הסתיים בצורה עצובה מבחינתו כי דברים כאלה משפיעים עליו, אבל הוא יתגבר על זה. אמרתי לו שהוא יכול לחזור מהחופשה מתי שהוא רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully