וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 19.7

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* ליברפול הודיעה רשמית כי היא החתימה את קשר צ'לסי ג'ו קול. קול, שהגיע בהעברה חופשית, סגר בקבוצה של הודג'סון לארבע שנים, והקשר האנגלי בן ה-28 יעבור בדיקות רפואיות ב-48 הדקות הקרובות ולאחריהן יהפוך רשמית לסקאוזר.

* הקשר הסקוטי המוכשר גרהאם דוראנס, שהוביל את ווסט ברומיץ' לעלייה לפרמיירליג, דחה את הצעתה של ווסטהאם והאריך את חוזהו בווסט ברומיץ'.

* ברצלונה אישרה כי תשאיל את הנריקה, הבלם הברזילאי בן ה-23, לעונה נוספת לסנטאנדר.

* דייגו פלאסנטה, המגן הארגנטינאי ששיחק בשנתיים האחרונות בבורדו, חזר לארגנטינה וחתם לעונה אחת בסן לורנצו, בה שיחק ב-2008.

* כריסטיאן פוכס, שחקן נבחרת אוסטריה, הושאל לעונה אחת מבוכום למיינץ, לה תהיה אופציה לרכוש את הקשר בן ה-24 בתום העונה.

* מיגל אנחל לוקה, הקשר בן ה-19 מברצלונה ב', חתם לשנתיים באלמריה.

* הארי קיוול האריך את חוזהו בגלאטסראיי בשנה נוספת, למרות שההערכות בטורקיה היו שהאוסטרלי בן ה-32 נמצא בדרכו החוצה. מי שהצטרף לקבוצה הוא הקולומביאני חואן פאבלו פינו, שמגיע ממונאקו ויחתום על חוזה לארבע שנים.

* אלכסנדר בוחארוב, חלוצה של קאזאן בחמש השנים האחרונות, עבר לזניט סנט פטרסבורג.

שמועות

* "אל מונדו דפורטיבו" מדווח שברצלונה מעוניינת במספר קשרים אחוריים מהליגה הצרפתית במסגרת החיפושים אחרי מחליף ליא יא טורה, כשבראש הרשימה של הבלאוגרנה נמצא שארל קאבורה, קשרה בן ה-22 של מארסיי ונבחרת בורקינה פאסו.

* טוטנהאם כבר מכינה אלטרנטיבות לקול, כשבראש הרשימה של הארי רדנאפ נמצא קרייג בלאמי, שמעמדו במנצ'סטר סיטי התערער עם הגעתו של דויד סילבה מולנסיה. שחקן נוסף של הסיטיזנס שמחוזר על ידי הספרס הוא מיקה ריצ'ארדס.

* העברתו של לואיק רמי מניס לווסטהאם מתעכבת בשל דרישתו של נשיא המועדון הצרפתי לקבל את מלוא הסכום שהציעו הפטישים, 8.4 מיליון יורו, בתשלום אחד, כשגם ליברפול המעוניינת בחלוץ נמצאת בתמונה.

* פרנסיס ג'פרס, החלוץ בן ה-29 ששיחק בעבר בארסנל ובאברטון ושוחרר בסיום העונה החולפת משפילד וונסדיי, ייבחן השבוע בבלקפול לצידו של דקל קינן. גם רוב הולס, חלוצה של דרבי, מועמד להצטרף לקבוצה של איאן הולוואי.

* על פי "דיילי אקספרס", ניוקאסל נמצאת בין המועמדות לקלוט את סול קמפבל הקשיש ששוחרר מארסנל.

* "דיילי מייל" טוען שרפא בניטז ינסה לצרף לאינטר את סטיבן פינאר מאברטון.

* שחטאר דונייצק קרובה להחתים את אדוארדו, חלוצה הקרואטי של ארסנל, תמורת שישה מיליון יורו.

* מנהלי ורדר ברמן מודים כי אולי עדיף למכור את קשר נבחרת גרמניה מסוט אוזיל כבר השנה מאשר לאבד אותו בקיץ הבא ללא תמורה לאחר שיסתיים חוזהו. צ'לסי וריאל מדריד כבר אורבות.

* מייקון ביקש ממוריניו ומריאל מדריד לא לוותר עליו ולהמשיך בניסיונות להעבירו לברנבאו, אך מכיוון שאינטר דורשת 35 מיליון יורו על המגן הברזילאי וריאל מוכנה לשלם 25 מיליון "בלבד", מוריניו החליט כי אם תוך 48 שעות לא יהיה סיכום, הוא יורד מהשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully