וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוקרטס: "סקולארי צריך לאמן את ברזיל"

אגדת העבר קרא למאמן פלמייראס לחזור לסלסאו: "להיות המאמן כאן זה כמו להיות נשיא, והציבור צריך לבחור אותו"

יותר משבועיים עברו מאז הדחתה המפתיעה של ברזיל ברבע גמר המונדיאל אחרי ההפסד הכואב להולנד, ובנבחרת הסלסאו עדיין מחפשים מאמן. עוד באותו הערב בו הודחו הברזילאים, בו הודיע דונגה על עזיבתו, הוזכר שמו של לואיס פליפה סקולארי כמועמד המוביל לרשת את המאמן המושמץ, והלילה (בין ראשון לשני) זכה סקולארי להבעת תמיכה פומבית מסוקרטס, אחד מאגדות העבר הגדולות של הסלסאו.

"להיות המאמן הלאומי בברזיל זה כמו להיות נשיא", אמר סוקרטס ל-BBC. "לכן הציבור הוא שצריך לבחור את המאמן, והתחושה הכללית במדינה היא שסקולארי צריך לחזור לתפקיד". על המאמן היוצא אמר סוקרטס: "הברזילאים לא היו מאוד מאוכזבים מההדחה המוקדמת, כי הם לא ציפו לזכות במונדיאל הזה תחת דונגה, שהגישה שלו לא שיקפה את הסגנון האמיתי שלנו כי לא הייתה מספיק יצירתיות".

סקולארי ב- ה61 מונה רק לפני כחודש למאמנה של פלמייראס, אחרי תקופה קצרה והזויה באוזבקיסטן אליה הגיע לאחר שפוטר מצ'לסי בשנה שעברה. למרות רשימת ההישגים הדלה שלו בשנים האחרונות, בברזיל זוכרים למאמן הממולח את הקדנציה הראשונה שלו בנבחרת, שהסתיימה בזכייה במונדיאל 2002, אחריה עזב לנבחרת פורטוגל אותה הוביל להעפלה לגמר יורו 2004.

ההתאחדות הברזילאית צפויה להודיע על החלטתה בנוגע לזהות המאמן החדש עד סוף החודש, כשברשימת המועמדים נמצאים פרט לסקולארי גם מאנו מנזס, מוריסי רמאליו, לאונרדו ופאולו אוטורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully