וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל דימטרייב נזקק לטיפול רפואי בקנדה

אליפות העולם במים פתוחים נערכה בטמפ' מים של 16 מעלות בלבד, השחיין הישראלי התמוטט עם יציאתו. סיים במקום ה-23

השיאן הישראלי במשחה 10 ק"מ במים פתוחים, מיכאל דימטרייב, סיים הערב (ראשון) במקום ה-23 באליפות העולם הנערכת ברוברוול שבקנדה. אבל הסיפור של דימטרייב, שמדורג שלישי בסבב העולמי, התחיל על קו הסיום. המשחה נערך בטמפרטורת מים של 16 מעלות בלבד, וכשהשחיין הישראלי יצא מהמים הוא התמוטט והובהל לחדר הטיפולים שם אובחן כי חום גופו ירד ל-31 מעלות בלבד.

בשעות אלה דימטרייב עדיין מקבל טיפול וחום גופו מתחיל לעלות. יו"ר ועדת המים הפתוחים באיגוד השחייה הדר בן דרור מסרה כי שחיינים רבים נזקקו לטיפול רפואי בתום המשחה: "כחמישה עשר שחיינים נזקקו לטיפול רפואי, כולם סובלים ממכות קור ומירידת חום הגוף. התנאים היו קשים, היו רגעים לא נעימים לראות את מיכאל במצב כזה, אבל הוא כבר מתאושש, שותה שוקו חם וחום הגוף שלו עולה וזה העיקר".

זמנו של דימטרייב היה 2:05:45.10 שעות. 38 שחיינים זינקו למים ו-10 מתוכם פרשו במהלך התחרות, תוך התרעמות רבה על הפינ"א שאיפשרה להתחרות בתנאים כה קשים ולא אנושיים. דמיטרייב סיים מקום אחד בלבד אחרי הדרום אפריקאי צ'אד הו, המדורג ראשון בעולם ואשר סיים שלישי באליפות העולם הקודמת. מי שניצח בתחרות הוא האיטלקי ולריו קלרי, בתוצאה 2:00:59.30 שעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully