וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו: "כתבו הרבה שקרים, אני נשאר ביובנטוס"

הקשר הברזילאי היה מהבולטים במשחק ההכנה בו הביאנקונרי נפרדו ב-0:0 מהמבורג, והבהיר: "אני ודל פיירו יכולים לשחק יחד"

אז איך תיראה יובנטוס של עונת 2010/11? על השאלה הזו, שעשויה לעניין מאוד את בני יהודה אם תחלוף על פני שמרוק רוברס האירית ותעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, גם לואיג'י דל נרי, המאמן החדש של הביאנקונרי, עדיין לא יכול לענות. הגברת הזקנה ערכה הערב (ראשון) את המבחן האמיתי הראשון שלה לעונה זו, כשסיימה ב-0:0 עם המבורג הגרמנית.

המבורג הייתה מסוכנת יותר במחצית הראשונה, כשלמצב הטוב ביותר הגיע הקרואטי מלאדן פטריץ'. לאחר ההפסקה כדור של דויד יארולים כבר הכניע את מרקו סטורארי, אבל ויטוריו פררו הצעיר הרחיק מקו השער. יובנטוס ביצעה כמה מהלכים נאים עם שיתוף הפעולה בין דייגו לדויד טרזגה, אך בסך הכל סבלה מעייפות וניכר היה כי המבורג החלה את ההכנות מוקדם יותר ושחקניה נמצאים בכושר משחק עדיף.

בתוך כך, הודיע קשר יובה דייגו כי הוא נשאר בקבוצה, וזאת עקב השמועות על מעברו האפשרי. "אני רוצה להישאר ביובה, תמיד רציתי ובמיוחד בימים האחרונים", אמר הברזילאי, "האם השמועות על מעמדי הפריעו לי? כן, כי כתבו שקרים, אבל דיברתי עם דל נרי והוא היה ברור לגמרי. השנה אנחנו יכולים להיות הרבה יותר טובים. האוהדים תומכים ואני רוצה לענות ולהודות להם במגרש".

כשדייגו נשאל האם הוא ודל פיירו יכולים לשתף פעולה יחד, השיב: "אנחנו יכולים לשחק יחד, דל פיירו שחקן ענק ואדם גדול. תמיד יש תחרות בתוך קבוצה וזה טוב. גם אם ארד לספסל אקבל זאת, אני תמיד מכבד את בחירת המאמן".

במשחק הכנה נוסף גברה פורטו 0:1 על אייאקס. שחקן הרכש הקולומביאני, חאמס רודריגז בן ה-19, הבקיע את שער הניצחון כבר בדקה ה-13. פורטו הציגה לאוהדיה בדרגאו את ז'ואו מוטיניו, הקשר שהגיע מספורטינג ליסבון בהעברה הגדולה אי פעם בתוך פורטוגל, וקיבל את החולצה מספר 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully