וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה גברה על הונגריה 78:86

18.7.2010 / 21:04

משחק מצוין של ג'ייק כהן שקלע 27 נק', הוביל לניצחון על ההונגרים, ששומר על סיכוי ריאלי לחזור בסוף האליפות לדרג א'

נבחרת העתודה של ישראל רשמה היום (ראשון) ניצחון שני באליפות אירופה דרג ב' כשגברה על נבחרת הונגריה 78:86. שחקניו של יעקב ג'ינו איבדו יתרון משמעותי במהלך הרבע הראשון של המשחק, אך קאמבק מרשים מאמצע הרבע השלישי נתן לישראל ניצחון חשוב ששומר את הנבחרת עם סיכוי ריאלי להעפיל בחזרה לדרג א' של אירופה.

ישראל העפילה לשלב הבתים השני עם מאזן של 1:1, בעקבות הורדת הניצחון על גיאורגיה שלא העפילה לשלב השני. בשלב הבתים השני תתמודד ישראל מול בולגריה, שמגיעה לשלב השני עם מאזן 0:2, פורטוגל שהעפילה עם מאזן 1:1 ופינלנד שהעפילה עם מאזן 2:0. בצוותא עם ישראל עלו הונגריה, שעלתה עם מאזן 2:0 ושבדיה שתוליך את הבית עם מאזן 0:2. שתי הנבחרות שיסיימו במקומות הראשונים יעפילו לחצי הגמר ויוכלו לתפוס את אחד משני הכרטיסים לדרג א'.

ישראל פתחה את המשחק עם ג'ייק כהן, טמיר אריאלי, נמרוד טישמן, טל קרפלס ויותם שירן. פתיחה מצוינת של קרפלס, כהן ואריאלי נתנו לישראל יתרון 13:25, 3 דקות לסוף הרבע הראשון, אותו צימקה הונגריה ל-19:29 בסוף הרבע. ההונגרים פתחו את המחצית השניה עם ריצת 2:9, והורידו ל-3 בלבד, 7 דקות למחצית. הקאמבק ההונגרי נמשך ועד המחצית ירדה ישראל בפיגור 43:40.

בפתיחת המחצית השניה המשיכה ישראל במגמה השלילית, כשמורגן מעלה את ההונגרים ל-45:58. בשלב זה החלו ג'ייק כהן, יותם שירן וטל קרפלס בקאמבק סוחף, ושלשה של קרפלס הורידה את ישראל בפיגור מינימלי 65:64 בסוף הרבע השלישי. ההונגרים הספיקו לעלות ליתרון 5 בתחילת הרבע הרביעי לפני שריצת 0:15 של הנבחרת הפכה סופית את המשחק. עד הסיום יכולת טובה של שחקני הנבחרת מקו העונשין הספיקה לניצחון 78:86.

קלעו לישראל: ג'ייק כהן 27 ו-6 ריבאונדים, יותם שירן 18 ו-9 ריבאונדים, טל קרפלס 15 ו-9 ריבאונדים, נמרוד טישמן 14, טמיר אריאלי 8, עומר רוב ואיגור נסטרנקו 2 כל אחד. כן שותפו: תום חבקין, אסף אוחנה, כרמל בוכמן ובן רייס.

* נבחרת העתודה נשים, אותה מאמן עדני דגן, השיגה היום ניצחון נוסף באליפות אירופה דרג ב', כשגברה על נבחרת אוסטריה 58:61. מי שהובילה את קלעיות הנבחרת היא קרן נחמה שרשמה משחק מצוין של 18 נקודות ו-9 ריבאונדים. הנבחרת תחסר מחרותיים במשחק האחרון בשלב הבתים הראשון את נעמה שפיר, שלא תשחק בשל צום תשעה באב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully