וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: רוני לוי ואוניראה הפסידו בפנדלים בסופר קאפ

שחקניו של המאמן הישראלי הרשימו ב-120 דקות מול האלופה קלוז' (2:2), אבל החטיאו את כל ארבע הבעיטות בדו קרב

עונת 2010/11 ברומניה יצאה הערב (ראשון) לדרך עם משחק הסופר קאפ המסורתי בין הדאבליסטית קלוז' לסגנית אוניראה אורזיצ'ני, אותה מאמן רוני לוי. המשחק הדרמטי הסתיים ב-2:2 לאחר 120 דקות, אך בדו קרב מהנקודה הלבנה שחקניו של לוי רעדו, החטיאו את כל ארבעת הפנדלים שבעטו והפסידו 2:0.

בניגוד לשנים עברו, בהן במקרה של זכייה בדאבל לא נערך המשחק המסורתי, בקלוז' ביקשו לחרוג מהמנהג ולפגוש את מחזיקת הסופר קאפ מהעונה שעברה, אוניראה אורזיצ'ני, שהיא גם סגנית האלופה. אוניראה קיוותה לנקום על ההפסד בפנדלים מהסופר קאפ אשתקד כשהתארחה במגרשה של קלוז', אבל הפתיחה הייתה של האלופה.

כבר בדקה ה-12 גידריוס ארלאוסקיס, שוערה של אוניראה, נכנע לבעיטה שטוחה מ-30 מטרים של שחקן הרכש של קלוז', האנגולי דומיניק קיבובו. אותו קיבובו היה אחראי לשוויון של אוניראה, כשניסה להרחיק כדור מתוך הרחבה שלו ובטעות הקשית מעל שוערו ורשם במשחק הבכורה גם שער עצמי בדקה ה-53.

המשחק נכנס להארכה ובדקה ה-98 שלח לורנטיו מרינסקו כדור חד בימין אל הרשת והעלה את אוניראה ליתרון שהגיע לה על סמך שליטתה במשחק. אלא שכאן הקבוצה של רוני לוי הלכה לאחור ונענשה כשצ'יפריאן דיק דחק מקו השער בדקה ה-105 ושלח את המותחן להכרעה מהנקודה הלבנה.

ארלאוסקיס עצר את הפנדל הראשון של קלוז', אבל מרינסקו מאוניראה בעט לשמיים ונתן את האות למפגן מביך של בעיטות מהנקודה הלבנה, כשכל שלוש הבעיטות הבאות של אוניראה נהדפו על ידי שוערה של קלוז', נונו קלרו. בדיוק כמו ב-2009, קלוז קוטפת את הסופר קאפ עם ניצחון בפנדלים. רוני לוי יצטרך להמתין לתואר ראשון ברומניה.

90 דקות לחיימוביץ' בניצחון טרק גרוזני

אחרי שני הפסדי חוץ מאכזבים שקירבו אותה לחלק התחתון של טבלת הליגה הרוסית, אירחה הערב (ראשון) טרק גרוזני את אמקר פרם וגברה עליה 0:1. זאב חיימוביץ' רשם 90 דקות טובות בהרכב המארחים וסייע להם לעלות בחזרה למקום התשיעי.

חיימוביץ' עזר לקבוצתו לשמור על שער נקי, אחרי מספר משחקים בהם התקשתה לעשות זאת, כולל התבוסה 4:0 בשבוע שעבר, אז הישראלי לא שיחק. בצד ההתקפי, היה זה החלוץ שמיל אסילדרוב שנגח לרשת בדקה ה-42. טרק שומרת על מאזן נקי מהפסדים במשחקי הבית (שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים) ובשבוע הבא תתארח אצל אנז'י מחצ'קלה.

עדכון ראשון: 19:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully