וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודג'סון לא ישתף את כוכביו במוקדמות הליגה האירופית

מאמן ליברפול שוקל להעניק לשחקנים שנטלו חלק במונדיאל מנוחה של מספר ימים נוספים: "יהיה טפשי להשתמש בהם"

רוי הודג'סון ממשיך לעמול קשה כדי להכין את ליברפול לקראת עונה מוצלחת יותר, והערב (ראשון), הוא הבהיר לתקשורת האנגלית כי לא יסכן את כוכביו במשחקי המוקדמות של הליגה האירופית. "אף אחד מהשחקנים שלנו שנטלו חלק במונדיאל לא ישחקו במשחקים האירופיים, אם נקשיב לדעת המומחים שלנו", אמר הודג'סון.

מדובר בקפטן סטיבן ג'רארד, ג'יימי קראגר, גלן ג'ונסון, דניאל אגר, מרטין סקרטל, פרננדו טורס, דירק קאוט, ריאל באבל, חאבייר מסצ'ראנו ומקסי רודריגז. הארבעה האחרונים ישובו לאימונים רק אחרי שייערך המשחק הראשון במסגרת מוקדמות הליגה האירופית (29 ביולי), בעוד האחרים אמורים לחזור לאימונים אישיים בימים הקרובים.

"המומחים שלנו אומרים שזה יהיה טפשי להשתמש בשחקנים האלה, וזה עלול להשפיע עלינו בהמשך הדרך. אם נרגיש שאנחנו מסכנים את הסיכויים שלנו להצליח בפרמיירליג על חשבון משחק מוקדם בליגה האירופית, זו החלטה שהמועדון יצטרך לקבל", הוסיף המנג'ר בן ה-62. מי שכן צפוי לקחת חלק בצמד המשחקים מול המנצחת בין רובטניקי המקדונית או מיקה הארמנית הוא הרכש החדש מילאן יובאנוביץ'.

"ניוז אוף דה וורלד" מפרסם היום כי ליברפול הציעה 4.7 מיליון ליש"ט עבור קשרה של צ'לסי ג'ו קול. בעיתון נכתב כי קול נפגש עם המאמן הודג'סון, שהציע לו שכר של כ-90 אלף ליש"ט בשבוע וחוזה לשלוש שנים בשורות האדומים. בקול בן ה-28 מעוניינת גם טוטנהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully