וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "האתגר הוא שרונאלדו ירגיש כמו דג במים"

המאמן סבור כי כדי שריאל מדריד תצליח החלוץ חייב להיות מרוצה מקצועית: "קבוצה חייבת להיבנות עבור הכוכבים שלה"

ז'וזה מוריניו מונה למאמן ריאל מדריד כדי להחזיר לה את כתר אליפות ספרד ולהצעיד אותה מעבר לשמינית גמר ליגת האלופות. ל"מיוחד" יהיו השנה כלים רבים כדי לבצע את המוטל עליו, והשאלה הגדולה היא איך כל המרכיבים האלה יבואו לידי ביטוי במגרש. אם שואלים את הפורטוגלי, הרי שהוא בטוח ביכולתו להפוך את ריאל לקבוצה מצליחה יותר מזו של העונה שעברה. בראיון לטלוויזיה הפורטוגלית נשאל מוריניו על האתגר בעבודה עם כוכב גדול כמו כריסטיאנו רונאלדו ואמר: "עבורי האתגר הוא ליצור מערכת שבה רונאלדו מרגיש כמו דג במים. קבוצה חייבת להיבנות עבור השחקנים החשובים שלה, ולהוציא את המיטב מעצמה. שחקן כמו רונאלדו לא יכול לשחק בתבנית טקטית שהוא לא אוהב".

מוריניו לא הסתיר את התפעלותו ממוסר העבודה של רונאלדו, כפי שדווח לו במועדון. "אנשים במועדון אמרו לי שרונאלדו הוא הראשון לבוא לאימון והאחרון לעזוב, אף אחד לא עובד קשה ממנו ולאף אחד לא אכפת יותר ממנו. אין לי ספק שהוא יהיה מקצוען גדול שרוצה לנצח ולהיות הכי טוב, ככה שהוא יבין אותי טוב".

מוריניו חרג מהרגלו מאז זכה עם אינטר בטרבל היסטורי, ונפרד ממנה מיד עם זכייתם המשותפת בליגת האלופות, והסכים לדבר על האקסית. "אינטר? היא הייתה קבוצה פנטסטית, גם ברמה האנושית, אבל לא היינו הקבוצה הכי חזקה ולכן היינו צריכים לעבוד קשה כפליים", אמר מוריניו, "למרות שהיו לנו כמה שחקנים מנוסים שזכו בתארים, היו כמה שאף פעם לא הגיעו לרבע גמר ליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully