וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמגרו גבר על סודרלינג בגמר טורניר בשטאד

הספרדי קילקל לשבדי את הניסיון לשחזר את זכייתו מאשתקד בטורניר הביתי עם 5:7, 6:3, 2:6. מונטאנס זכה בשטוטגארט

רובין סודרלינג איכזב היום (ראשון) את הקהל השבדי בטורניר בשטאד (סך פרסים של 450 אלף יורו) כשנכנע בגמר לניקולס אלמגרו 7:5, 3:6, 6:2. הגיבור המקומי, שדורג ראשון בטורניר וניסה לשחזר את זכייתו מאשתקד, לא מצא תשובה במערכה השלישית לעוצמות של הספרדי המוכשר, שדורג רביעי בטורניר, ונאלץ להרים ידיים בסיום אחרי פחות משעתיים.

סודרלינג, שחזר למשטח החימר עליו הרשים כל הדרך לגמר הרולאן גארוס, הדיח בחצי הגמר את דויד פרר, אך נבלם על ידי אלמגרו, שהתאושש מהדחתו המוקדמת בסיבוב הראשון בווימבלדון וסידר לעצמו כניסה מחודשת לטופ 20 בדירוג החדש שיתפרסם מחר בבוקר.

גם בטורניר הנשים בפראג (סך פרסים של 220 אלף יורו) הפסידה הפייבוריטית המקומית ברברה סטריקובה בגמר לאגנס שבאי. הצ'כית, שהפתיעה את בת ארצה לוסי ספארובה בסיבוב השני, מתחה את ההונגריה הצעירה במשך כמעט שעתיים לפני שנכנעה 6:2, 1:6, 6:2 לשבאי, שהמשיכה במומנטום המצוין שלה חזרה לצמרת אחרי שזכתה גם בטורניר בודפשט בשבוע שעבר.

בגמר טורניר שטוטגארט (450 אלף יורו) זכה הערב אלברט מונטאנס הספרדי (30 בעולם), לאחר שגבר על גאל מונפיס 2:6, 2:1. הצרפתי (17 בעולם) נאלץ לפרוש במערכה השניה בגלל פציעה, כאשר לפני כן נהנה מונטאנס מאחוזי הגשות טובים, ושליטה כמעט מוחלטת במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully