וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "מבחינת לוח זמנים לא קרה שום דבר"

18.7.2010 / 14:24

לאחר עיכוב של יום, יצאה נבחרת ישראל למשחקי ההכנה בפורטוגל. בלות'נטאל: "מתרגש לקראת הופעת הבכורה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל המריאה היום (ראשון) לפורטוגל לצמד משחקי ההכנה מול הנבחרת המקומית, לאחר הדחייה בטיסה המקורית שהייתה אמורה לצאת אמש. כזכור המסע נדחה בעקבות תקלה במטוס החברה הספרדית שהייתה אמורה להטיס את הנבחרת לספרד. באיגוד הכדורסל פעלו אמש והצליחו לדחות את המשחקים ביום, וכך יצאה הנבחרת לדרכה, לאחר שהצוות המקצועי כבר החל לתכנן שבוע אימונים בישראל. הסגל שיצא למשחקים: דיוויד בלות'נטאל, גיא פניני, רביב לימונד, גל מקל, יובל נעימי, יוגב אוחיון, אורי קוקיה, יוני ניר, טל בורשטיין, ליאור אליהו, אלישי כדיר, רוברט רות'בארט ויותם הלפרין.

"אתמול נסענו הביתה ,נחנו, היינו עם המשפחות, הדבר היחידי שקרה בתוכנית זה שיניב ועמרי יצטרפו יום אחד מאוחר יותר, אבל מבחינת לוח אימונים ועומסים לא קרה שום דבר ואנחנו מסתדרים", אמר מאמן הנבחרת אריק שיבק בנתב"ג, "חששות תמיד יש וכל הזמן, אבל צריך לקבל החלטות, בודקים, חוששים, אחת הסיבות שהחלטתי לא לטוס אתמול היא בריאות השחקנים, לא רציתי לטוס חמש שעות, לתת להם לישון בשדה חמש שעות ואז להמריא שוב, זה היה נראה לי מטורף".

"אני מקווה להשתלב כמה שיותר ולתת את התפוקה שלי איפה שהמאמן רוצה, זו תהיה הופעת הבכורה שלי במדי הנבחרת במשחק כלשהו ואני בהחלט יכול להגיד שאני מתרגש מזה מאוד", אמר פורוורד הנבחרת דייויד בלות'נטאל ביציאתו למשימה הראשונה במדים הלאומיים, "אני יודע שהמאמן מצפה לדבר כזה או אחר ואני מקווה להחזיר לו בנקודות הללו. אני מרגיש מצוין בנבחרת ובאמת שכיף לי".

רביב לימונד, שפספס את הנסיעה לטורניר ההכנה בבלארוס, בשל הולדת בתו, הוסיף: "לא הייתי בטורניר בבלארוס מסיבות טובות ומאושרות אבל אני שמח לחזור, כל פעם שאני בא לנבחרת אני שמח ומתרגש מחדש, זה תענוג להיות כאן עם כולם. כמובן שכל אחד שואף להיות רכז פותח בנבחרת או בקבוצה שבה הוא משחק אבל זו לא החלטה שלי, יש לי יחסים טובים מאוד עם שיבק לאורך השנים, אבל אני אעבוד קשה ואתן את כל מה שיש לי ונקווה שזה יצליח גם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully