וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר יחמיץ את הגומלין מול מוגרן

חלוץ מכבי ת"א עדיין סובל מפציעה בברכו, וכלל לא ימריא למונטנגרו. במועדון מאמינים שניתן לחלוף על פני אולימפיאקוס

חלוץ מכבי תל אביב אלירן עטר פצוע והוא יחמיץ גם את משחק הגומלין נגד מוגרן (0:2 לצהובים במשחק הראשון) שייערך השבוע ביום חמישי, בפודגוריצה שבמונטנגרו במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. עטר לא ימריא עם חבריו למונטנגרו ויישאר בישראל על מנת להמשיך בטיפולים.

כזכור, עטר נפגע בברכו כתוצאה מתיקול שספג מרגליו של הקשר בנג'ימין ניקז, שנבחן במדי הצהובים במחנה האימון במירלו שבהולנד. עטר עצמו טופל כבר אז בברכו והחסיר מספר אימונים. לפני כשבוע, באחד האימונים לקראת המשחק הראשון נגד מוגרן, שוב נפגע החלוץ באזור הברך והושבת מאימונים. אחרי צילום אולטראסאונד אובחן כי הוא סובל משטף דם באזור הברך וקרע קטן בשריר הארבע ראשי ברגלו.

אחרי שנהנו מיומיים חופשיים במהלך סוף השבוע, חזרו הערב שחקני הקבוצה לאימונים והחלו למעשה בהכנות לקראת משחק החוץ במונטנגרו. הצהובים ייצאו לפודגוריצה ביום שלישי לפנות בוקר, עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון בבלומפילד. במידה שיחלפו על פני היריבה המונטנגרית, מצפה להם בסיבוב המוקדמות השלישי משוכה קשה הרבה יותר בדמותה של אולימפיאקוס היוונית, שתארח את המשחק הראשון ללא קהל בעקבות עונש שספגה מאופ"א בגין התפרעות אוהדיה. למרות ההגרלה הקשה מאוד במכבי נשמעו קולות שגורסים כי ניתן לעשות את הבלתי ייאמן ולחלוף על פני היוונים, למרות פערי האיכויות הדי ברורים בין המועדונים.

במכבי מתכננים לשלוח את אחד הגורמים בצוות המקצועי כדי לעקוב אחרי אולימפיאקוס, במשחק הגומלין שלה ביום חמישי נגד בסה האלבנית. היוונים ניצחו 0:5 במשחק הראשון באלבניה ונראה כי התמודדות בחמישי הקרוב, שגם תהיה ללא קהל, תהיה לפרוטוקול בלבד.

הקשר גיז'רמו ישראלביץ' שמתאושש מפציעה ארוכה בברכו, יגביר בימים הקרובים את קצב האימונים ובמועדון מעריכים שתוך חודש הוא יוכל לשוב לאימונים מלאים עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully