וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה רידר: "נהניתי מאוד מהתקופה שלי בהפועל"

הקשר ההולנדי התראיין לכלי תקשורת בוויגאן וסיפר על התקופה באדום: "קיבלתי שם מה שרציתי וזה התענוג לשחק שוב כדורגל"

קצת יותר מחודשיים אחרי שזכה עם הפועל תל אביב בדאבל, הספיק דניאל דה רידר לחזור לוויגאן ממנה הושאל לאדומים, ולפתוח את האימונים איתה, בתקווה לקבל דקות משחק. ההולנדי התראיין בסוף השבוע לתקשורת המקומית בעיר מצפון-מערב אנגליה, סיפר על השאיפות שלו לזמן הקרוב וסיפר גם על החודשים בהם שהה בישראל.

"נהניתי מאוד מהתקופה שלי בישראל, למרות שהייתי קצת חסר מזל בחודש הראשון שלי וסבלתי מפציעות", אמר דה רידר, ".בחודשיים וחצי האחרונים שלי בהפועל שיחקתי פחות או יותר בכל משחק וגם כבשתי כמה שערים חשובים".

הקשר הוסיף: "זו הייתה עונה מוצלחת עבור המועדון. זכינו באליפות בפעם הראשונה אחרי 10 שנים וגם זכינו בגביע. באופן כללי קיבלתי את מה שרציתי וזה התענוג לשחק שוב. לא הייתי מרוצה מהישיבה ביציע בוויגאן. זה הדבר הכי גרוע בשביל כדורגלן והייתי חייב לשחק שוב".

על עתידו במדי הלאטיקס, אמר: "אני אשמח להישאר בוויגאן, אבל רק אם אשחק. זה מה שכל כדורגלן רוצה. הקריירה שלנו כל כך קצרה ואני לא יכול יותר לבזבז זמן. אני אשוחח עם המאמן, רוברטו מרטינז, ואני מקווה שהוא יהיה כנה איתי. בכל מקרה, מה שהוא יגיד יבהיר את התמונה ואז נוכל לעשות את ההחלטה הטובה ביותר בשביל כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully