וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גינתר נצר: "ריאל מדריד היא קבוצה מלאה בבעיות"

שחקן העבר של הבלאנקוס ממליץ לחדירה לעבור למועדון רק אם מוריניו יצהיר שהוא בונה עליו ומוסיף: "ריאל לא כזו אטרקציה"

בספרד וגרמניה ממשיכים לדווח לל ההתעניינות הגדולה של ריאל מדריד בסמי חדירה, אבל מי שממליץ לקשר הכשרוני לשקול הכובד ראש מעבר שכזה, הוא שחקן העבר הגדול גינתר נצר, שבעצמו לבש את מדי הבלאנקוס בשנים 1973-1976 וזכה איתה בשתי אליפויות ושני גביעים .

"אם ז'וזה מוריניו יצהיר בפני חדירה שהוא רוצה אותו, מעבר לריאל מדריד יהיה מאוד מושך כי ברור שהמאמן יתמוך בו. חדירה יהיה בעמדה מצוינת כי מוריניו הוא אדם שלא נותן לאחרים להתערב לו בעניינים מקצועיים, הוא שליט יחיד", כתב נצר בטור ב"בילד", אך מיד סייג.

"אם לחדירה לא תהיה התמיכה המלאה של מוריניו, עליו לשקול אם ריאל מדריד היא כזו אטרקציה", הוסיף שחקן העבר על האפשרות שדווקא ההנהלה היא זו שרוצה להחתים את השחקן, "ריאל מדריד היא מועדון מלא בבעיות והשנים האחרונות והכאוטיות הראו שוב שמסורת לא מביאה תארים. היו שם הרבה שחקנים יקרים, אבל לא שמחים. וחדירה צריך להיות מודע לדברים הללו".

בינתיים מדווח ה"מארקה" שמטרתו הבאה של ז'וזה מוריניו היא להתחזק בבלם נוסף. בריאל התחילו להפנים שאינטר לא מתכוונת לוותר על מייקון, עליו עדיין דורשים הנראזורי 30 מיליון יורו, מה שישאיר את סרחיו ראמוס בעמדת המגן הימני וידלל את מרכז ההגנה. השם החם בברנבאו הוא עדיין נמניה וידיץ', ועל פי הדיווח שלושת השמות הבאים בתור ברשימת האופציות של מוריניו הם טיאגו סילבה ממילאן, דויד לואיז מבנפיקה וברונו אלבש מפורטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully