וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תגיש הצעה אחרונה על פברגאס

הקטלאנים עדיין לא אמרו נואש וינסו לרכוש את הקשר תמורת 40 מיליון ליש"ט. מנגד, לוונגר נמאס: "הסיפור הזה חייב להיגמר"

לארסן ונגר נמאס. מנג'ר ארסנל עייף מלשמוע איסנפור ספקולציות והערכות לגבי שחקן הקבוצה ססק פברגאס. מזה חודשים מקשיב ונגר לכל הדיבורים בדבר מעבר אפשרי של הקשר הקטלאני חזרה למקום ממנו הגיע, ברצלונה, כשלאחרונה, עם זכייתה של ספרד בגביע העולם, הבאזז סביב מהלך שכזה גדל עשרת מונים.

אלא שהמנג'ר הצרפתי אומר עד כאן. אמנם פברגאס חשף בפניו של ונגר לפני המונדיאל כי הוא מעוניין לעשות את הדרך חזרה לקאמפ נואו, אבל ונגר מבהיר שהוא לא מוכן למהלך שכזה, לאחר שכבר דחה מספר הצעות של בארסה, ביניהן אחת כבת 30 מיליון ליש"ט.

"הסיפור הזה חייב להיפסק", אמר ונגר. "ססק הוא קפטן הקבוצה, הוא כה חשוב עבורנו ואנחנו רוצים להשאיר אותו אצלנו, בגלל זה לא קיבלנו אף הצעה עליו. זו לא בעיה של כסף, רק הרצון להשאיר אותו כאן, במועדון. הראינו את האהבה שלנו לססק מאז ההתחלה שלו פה.

"יש הרבה דיבורים שלא לצורך וזה לא נעים לקרוא בכל יום על זה", הוסיף ונגר. "אני מאמין שפברגאס אוהב את המועדון. הוא הראה את החיבור המצוין שלו למקום, ואני מקווה שכל הסיפור הזה ייגמר אחת ולתמיד".

פברגאס, כזכור, צהל בחגיגות הזכייה של נבחרת ספרד בגביע העולם, כאשר במהלכן, לעיני מאות אלפים בקהל ומאות מיליונים בבית, שני שחקני ברצלונה, קרלס פויול וג'רארד פיקה, הלבישו אותו חולצה של בארסה. הנשיא החדש של המועדון, סנדרו רוסל, הצהיר בעבר לא אחת שהוא מאוד מעוניין להביא את הקשר, אבל עם זאת טעו לאחרונה ש"המועדון הקטלאני לא ישתגע ויביא את השחקן בכל מחיר".

בתוך כך, בברצלונה מתכננים עדיין לא אמרו נואש מהרצון להביא את פברגאס לקטלוניה, אלא שלאחר מספר הצעות שהגישה הקבוצה, חלקן לא נענו וחלקן סורבו על ידי ארסנל, היא תגיש הצעה אחרונה הנאמדת בכ-40 מיליון ליש"ט.

לואן פרסי נמאס לשחק יפה ולהפסיד

ארסנל ניצחה אתמול (שבת) 0:4 את בארנט הצנועה במשחק אימון בלונדון ומי שהמאמן ארסן ונגר מקווה לראות פורח העונה הוא תאו וולקוט, שלמרות הכישרון האדיר שהוא הוכיח שיש לו, עדיין לא רשם עונה רצופה בה הרשים.

ונגר התראיין ל"דיילי מייל" אחרי המשחק ואמר: "תאו נראה חד. הוא מחויב באימונים והוא תמיד הראה שכשיש לו בעיות או שלא מעריכים אותו כמו שצריך, הוא עונה במגרש".

המאמן הצרפתי התייחס גם לאי הכללתו של החלוץ הצעיר בסגל נבחרת אנגליה למונדיאל, ניפוי שהפתיע רבים בממלכה: "התקשרתי אליו אחרי שהוא קיבל את הבשורה וניסיתי לעזור לו להמתקד בעתיד. הוא בחור צעיר וכל עתידו לפניו".

מי מהשחקנים שנעדרו מהמפגש הידידותי עם בארנט אתמול, היה רובין ואן פרסי, שעדיין זוכה למנוחה אחרי המונדיאל, אבל התראיין בעצמו וסיפר: "אני יודע כמה זה קשה לשחק כדורגל נהדר ולא לזכות בתארים. אני רואה את זה בארסנל יותר מדי פעמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully