וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

22 נקודות וסל מחצי מגרש לכספי בניצחון הקינגס

הפורוורד הישראלי הוליך את קלעי הקבוצה ב-75:76 על שיקגו בליגת הקיץ. עם סיום הרבע השלישי קבר שלשה מטווח ארוך

ליגת הקיץ של ליגת ה-NBA ממשיכה, והפורוורד הישראלי עמרי כספי ניפק הלילה (בין שבת לראשון) יופי של משחק בניצחון המתוק של סקרמנטו 75:76 על שיקגו בולס, במשחק שנערך בלאס וגאס, נבאדה.

כספי לא פתח בחמישייה של הקינגס, אבל הוביל את קלעי קבוצתו עם 22 נקודות, כשהוא תוקע חמש שלשות בין היתר (1 מ-3 ל-2, 5 מ-9 ל-3, 5 מ-6 מהקו) בקצת יותר מ-24 דקות. הוא גם הוריד 5 ריבאונדים, כאשר השיא של המשחק מבחינתו היה הסל המשוגע שתקע עם הבאזר בסופו של הרבע השלישי, צעד אחרי קו מחצית המגרש.

הקבוצה מסקרמנטו, שמאזנה כעת בליגת הקיץ עומד על 1:4, פתחה רע את המשחק, כשהבחורים של פול ווסטפאל מצליחים לקלוע רק 13 נקודות ברבע הראשון (מול 24 של הבולס). גם הרבע השני לא היה הצלחה מסחררת מבחינתם עם 17 נקודות בלבד. במחצית השנייה החלה סקרמנטו להגן (ספגה 31 סך הכול) ולקלוע מן העבר השני, כשהיא סיימה את שני הרבעים האחרונים עם 23 נקודות כל אחד.

במצב של שוויון 75 וכשנותרו על השעון כ-10 שניות, יצאו הבולס להתקפה על מנת להכריע את המשחק, אלא שהקינגס חטפו את הכדור מידיהם ויצאו להתקפה מתפרצת, בסיומה ניצחו מזריקת עונשין אחת מוצלחת של טייריס רייס, הנקודה היחידה שלו בכל המשחק. זריקה נוספת של שיקגו לא חדרה, והקינגס חגגו בסיום ניצחון רביעי.

מלבד כספי, שהוביל כאמור את קלעי הקבוצה, מי שעוד קלע עבורה היה דיונטה כריסמס עם 13 נקודות, דמרקוס קאזינס, בחירת הקבוצה בדראפט האחרון, וחסן וויטסייד קלעו 10 נקודות כל אחד, קאזינס גם הוסיף 7 ריבאונדים. את הבולס הוביל סמארדו סמואלס עם 17 נקודות ו-7 ריבאונדים, מאט בולדין הוסיף 12 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully