וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחיה: מדליית ארד לטומרקין ב-200 מ' גב

אלוף אירופה ב-100 מ' גב הוסיף לארון הגביעים שלו מדליה במרחק הכפול. סמסוניוק סיימה שישית ב-50 מ' חופשי

יעקב טומרקין ממשיך לעשות חיל באליפות אירופה לנוער בפינלנד ולרשום את שמו בספר ההיסטוריה של השחיה הישראלית. אלוף אירופה ב-100 מטרים גב, הוסיף הערב מדליית ארד במרחק הכפול, כשסיים שלישי במקצה הגמר. טומרקין נגע בקיר בזמן של 2:01.14 דקות, לאחר שהוביל בחצי המרחק ואיבד את היתרון לצמד הונגרים.

בעקבות ההישג הצטרף טומרקין, שהפסיד מדליה נוספת ב-200 מטר מעורב אישי בעקבות פסילה, לשלושה שחיינים ישראליים אחרים שזכו בשתי מדליות באליפות אירופה: עדי ביכמן, ורד בורוכובסקי ונמרוד שפירא בר-אור.

ניקול סמסוניוק סיימה את גמר משחה 50 מ' חופשי במקום השישי באירופה, לאחר שחתרה להישג השנה של 26.45 שניות, רק מאית השנייה משיא הנוער שנקבע אשתקד בוינגייט, אך אז זה היה עם החליפות המהירות, שנאסרו לשימוש בתחילת השנה.

אמרי גניאל סיים את האליפות בהצלחה רבה. רק 10 מאיות השנייה הפרידו בינו ובין הגמר במשחה 100 מ' חזה. הוא עצר את השעונים בשיא נוער חדש 1:03.76 דקה, אשר הציבו אותו במקום ה-12 המכובד. זו תוצאת השנה וההישג השישי בטיבו בהיסטוריה של השחייה הישראלית, כשהוא חולף על פני הותיקים דב מלניק וטל שטריקר.

מדליסט הארד ב-100 מ' גב דוד גמבורג סיים אליפות מדהימה זו בשיא אישי חדש בחצי גמר 50 מ' גב. הוא קבע 27.01 שניות, שהספיקו לו למקום ה-16 בלבד. הישגו ממקם אותו לבד במקום ה-13 בטבלת ההיסטוריה של תוצאות שחייני ישראל במשחה זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully