וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחו משחקי האימון של הנבחרת מול פורטוגל

17.7.2010 / 18:15

אחרי שלל תקלות וביטולים, הפורטוגלים הסכימו לדחות ביום את המשחקים המתוכננים מול הנבחרת, שיתקיימו בימים שני ושלישי

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לאחר שמסע המשחקים של נבחרת ישראל בכדורסל לפורטוגל בוטל היום (שבת) בעקבות בעיה בהגעת הנבחרת לליסבון, הגיעו ראשי איגוד הכדורסל לפתרון, והמשחקים בכל זאת יקיימו, אם כי ביום איחור. כזכור, מוקדם יותר היום התעכבה טיסתה של הנבחרת למדריד בלמעלה משלוש שעות, ולפיכך לא היתה יכולה הנבחרת לתפוס את טיסת ההמשך לליסבון. לאחר שניסו בנבחרת להגיע לבירת פורטוגל בדרכים אחרות ללא הצלחה, החליט המאמן אריק שיבק לבטל את המסע, והשחקנים נשלחו הביתה.

אלא שבעקבות הידידות השוררת בין איגוד הכדורסל הישראלי לבין האיגוד הפורטוגלי, הוסכם שהמשחקים יידחו ביום, ובכך תוכל הנבחרת לקיים את שניהם. הנבחרת תצא מחר (ראשון) בשעה 15:30 בטיסה אל ברלין, ומשם תמשיך בטיסה אל ליסבון. המשחקים יתקיימו בימים שני ושלישי, ולאחריהם תשוב הנבחרת ארצה, ביום רביעי.

ההסדר מגיע בסופו של יום מלא עצבים ומתחים בנבחרת, ששחקניה הגיעו לנמל התעופה לחינם. "אני הרבה שנים בנבחרות", אמר שיבק לאחר היום המשונה, "אף פעם לא יצא לי לבוא ככה ולחזור הביתה. ניסינו למצוא את כל הפתרונות, לצערנו יש חברה אחת שרצתה לעזור וחברה אחרת שהייתה אחראית ולא יכלה לעזור".

גיא פניני התייחס לפני ביטול הטיסה להתקדמותו בנבחרת: "אני מרגיש שבאמת התפקיד שלי יותר מרכזי, ושיש לי יותר ניסיון מהשחקנים היותר צעירים. אני צריך להביא את זה לידי ביטוי. זה נבחרת, בכל ערב נתון כל אחד יכול להוביל אותנו, במיוחד כשעכשיו הצטרפו אלינו השחקנים. כיף מאוד סביב שחקנים כאלה, ואני מאמין שכל אחד יסתדר וימצא את המקום שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully