וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו: "אין סיבה לחשוש ממכבי תל אביב"

קשרה הברזילאי של אולימפיאקוס בטוח: "יכולת סבירה תספיק כדי לעלות לשלב הבא". במועדון מנסים לצרף את ריירה וסנה

הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי סידרה למכבי תל אביב מפגש מרתק עם אולימפיאקוס היוונית. בעוד הצהובים הביעו כבר את חששם מהעימות המצפה להם במידה שיעברו את מוגרן (0:2 במשחק הראשון), היוונים מתרכזים בעיקר במאמצי החיזוק בשוק ההעברות. בקבוצה מנסים להנחית בימים הקרובים את אלברט ריירה, קשרה הספרדי של ליבפרול, ומעוניינים גם בחברו לשעבר בנבחרת ספרד, מרקוס סנה מוויאריאל. מכבי תל אביב? קלי קלות. "זו לא תהיה בסה (הקבוצה האלבנית שהובסה 5:0 בידי היוונים), אבל בכל מקרה לא צריכה להיות לנו בעיה להדיח את מכבי תל אביב", אמרו בקבוצה לאחר ההגרלה.

הקשר הברזילאי דודו סארנסה, שחזר לאחר פציעה ממושכת, הסביר את הלך הרוח במועדון: "יש לנו שאיפות גבוהות העונה, ואין לנו שום סיבה לחשוש ממכבי תל אביב. אנחנו לא מזלזלים ביריבה ונותנים לה את הכבוד הראוי, אבל אולימפיאקוס ביכולת סבירה תעבור לשלב הבא".

הצרפתי פרנסואה מודסטו, שהגיע במהלך הקיץ ממונאקו כדי לחזק את ההגנה, הוסיף: "יש לנו עוד הרבה עבודה, אבל יש כאן תשוקה גדולה ואנחנו בכיוון הנכון. אני בטוח שנהיה טובים יותר ככל שיחלוף הזמן". גם המגן גאורגיוס ולריאנוס מתמקד בהכנה ולא מוטרד מהיעדר הקהל במשחק הביתי: "אנחנו עדיפים על שתי היריבות האפשריות. עכשיו נגביר את ההכנות כדי להגיע בכושר הטוב ביותר לשני המשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully