וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם מנסה לשכנע את רונאלדיניו לבוא בעקבותיו

אחיו וסוכנו של שחקן מילאן סיפר כי האנגלי דוחק בו להצטרף לל.א. גלאקסי, אך רונאלדיניו טרם קיבל החלטה לגבי עתידו

האם רונאלדיניו יילך בעקבות דייויד בקהאם ויעבור ללוס אנג'לס גלאקסי? אחיו וסוכנו של הכוכב הברזילאי, רוברטו דה אסיס, טוען כי הכוכב האנגלי מנסה לשכנע את רונאלדיניו לעשות את הצעד, למרות שבינתיים מילאן מציעה לו חוזה משודרג.

בשלב הזה עדיין לא ברור היכן ישחק רונאלדיניו בעונה הבאה, אחרי שדווח כי הוא מתקרב לפלמנגו ואף הגיע עימה לסיכום. חוזהו של השחקן יסתיים ב-2011 ובמילאן ינסו להימנע ממצב שהוא יעבור כהעברה חופשית בסוף השנה הבאה.

"מילאן הציעה חוזה חדש עד 2013 ואמרנו בתגובה שנדבר על זה בדצמבר", סיפר דה אסיס. "שום דבר לא השתנה מבחינתנו. לא נדבר עם מועדונים אחרים במידה ומילאן תמשיך בקו שלה. יש לנו יחסים טובים עם מילאן ואחי מעוניין להמשיך ולשחק שם".

לגבי האפשרות שיעבור לליגה האמריקאית, הוסיף אחיו של רונאלדיניו: "פגשנו הרבה אנשים בארצות הברית ובקהאם דוחק באחי לעבור לשם בקרוב. אם לא נגיע לסיכום עם מילאן, מעבר ל-MLS יוכל להיות אופציה לעונה הבאה". בסקיי ספורט דווח כי רונאלדיניו ואחיו יגיעו למילאן ביום ראשון כדי לפגוש את אדריאנו גליאני, סגן הנשיא. רק ביום חמישי האחרון אמר גליאני בנושא כי "רונאלדיניו לא הולך לשום מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully