וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין יול אמור להתמנות למאמן פולהאם

מאמן אייאקס בעונה החולפת מאס בקשיים הכלכליים של המועדון שבו עובד ועד יום שני הוא אמור לקבל את המינוי באנגליה

אחרי ששיחררה את רוי הודג'סון לטובת ליברפול, פולהאם אמורה למנות בתחילת השבוע הבא את מרטין יול למאמנה. מאמנה ההולנדי של אייאקס בעונה האחרונה סגר את התנאים עם הקוטג'רס ואמור להיות מוצג לא יאוחר מיום שני הקרוב.

יול נחשב לכל אורך הדרך המועמד המוביל לרשת את הודג'סון ובמהלך השבוע הוא סיכם לעסקה שנאמדת בכ-1.5 מיליון ליש"ט לעונה כדי לעזוב את אמסטרדם לטובת לונדון. בעוד עשרה ימים תחל פולהאם את מחנה האימונים בשבדיה, ובקבוצה רוצים לסיים את סיפור החתמת המאמן עד אז, כאשר הקבוצה עוד צריכה להגיע לסיכום עם אייאקס מכיוון שליול יש חוזה לעונה נוספת בקבוצה ההולנדית.

למרות שאייאקס תשחק העונה בליגת האלופות, אחת הסיבות שהביאו את יול לעזוב את המועדון היא בשל הקשיים הכלכליים בקבוצה. הדיווחים האחרונים סיפרו כי יול מודאג מהאפשרות ששחקנים כמו מארטן סטקלנבורג, לואיס סוארז וגרגורי ואן דר וויל אמורים להימכר.

למי שכבר הספיק לשכוח, יול אימן בפרמייר ליג בין 2004 ל-2007 כשעבד בטוטנהאם, כשלאחר מכן הוא אימן במשך שנה בהמבורג ובתחילת השנה שעברה הוא עבר למולדתו, שם הדריך כאמור את אייאקס. בתחילת קריירת האימון שלו, ב-1991, אימן יול שתי קבוצות חובבניות בהולנד, ולאחר מכן הדריך את רודה ו-ואלוויק ההולנדיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully