וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "קאקה ורונאלדו לא יכולים לסיים עוד עונה בלי תואר"

מאמן ריאל מדריד מאמין בכוכבים שלו ולא נלחץ מהתפקיד המחייב: "בגילי ואחרי מה שהשגתי, אף אחד כבר לא בוחן אותי"

זה שז'וזה מוריניו הוא מאמן קשוח, כולם כבר יודעים, אבל שימו לב איך מתחילים האימונים שלו. מאמן ריאל מדריד פירסם שורה של חוקים כבר באימון הראשון שלו, שמבהירים בדיוק איך העונה הזו של 'המיוחד' אמורה להתנהל מבחינת המשמעת. "אני לא מחכה לאף אחד", הבהיר מוריניו, כפי שפירסם 'מארקה'. "אם מישהו מאחר לאוטובוס של הקבוצה, הוא יישאר מאחור, גם אם זה אומר שנצטרך לשחק עם שחקן אחד פחות".

בנוסף, מוריניו פירסם חמישה חוקי ברזל, שהשחקנים צריכים לעמוד בהם כל עוד הפורטוגלי נמצא בתפקיד. אחד מהם קובע ש"מי שמגיע באיחור לאימון לא יתאמן עם הקבוצה ויצטרך להתאמן לבד". כמו כן, שחקנים פצועים צריכים להגיע שעה לפני תחילת האימון כדי להיבדק על ידי הצוות הרפואי, כשהרופאים יעדכנו את המאמן אם השחקנים מסוגלים להתאמן.

והנה עוד דבר: השימוש בטלפונים סלולאריים והאזנה לנגני מוסיקה שונים במהלך הנסיעות באוטובוס מותרים, אבל הטלפונים חייבים להיות במצב שקט ואסור שההאזנה למוסיקה תהיה רועשת מדי.

בתוך כך, העניק מוריניו ראיון ל"מארקה", בו נשאל האם אחרי שנתיים ללא תואר לריאל מדריד, זה ייחשב אתגר מיוחד לזכות במשהו. "בגילי ואחרי מה שהשגתי בכדורגל, אף אחד כבר לא בוחן אותי", אמר הפורטוגלי, "יש לי מוטיבציה גדולה ותחושת אחריות, אין לחץ. לזכות באליפויות באנגליה, איטליה ואחרי זה ספרד, זה משהו שאני מאוד רוצה. תמיד אני רוצה עוד אחד ועוד אחד".

מוריניו התייחס למטרות שלו בקבוצה: "ריאל מדריד הוא אחד המועדונים הגדולים בעולם ואסור שיעברו עוד שנים בלי שיזכה בתואר". מוריניו נשאל כמה זמן ייקח לו להטמיע את סגנון המשחק שלו בקבוצה. "אני לא יודע מה סגנון הכדורגל של מוריניו, אלא רק יודע שהקבוצות שלי תמיד משיגות את התוצאות. בדרך כלל בשנה השנייה".

הפורטוגלי, שהוא אחד משלושה - יחד עם אוטמאר היצפלד וארסנט האפל - שזכה בשני גביעי אלופות עם קבוצות שונות, אמר מה מטרת העל שלו: "אנחנו חייבים לייצר זהות בקבוצה, כמו ברצלונה, ורק כך נוכל להגיע לרמה הגבוהה ביותר. אנחנו נזכה בתארים כי המועדון בנוי משחקים שרוצים לנצח, אחרת הם יהפכו למתוסכלים. קאקה או כריסטיאנו רונאלדו לא יכולים להמשיך עוד בלי לזכות בתואר ולכן יש להם עודף מוטיבציה. כריסטיאנו רונאלדו הוא שחקן ברמה הכי גבוהה בעולם וצריך לצפות ממנו לדברים גדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully