וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה את סלטיק 1:3

סגנית האלופה האנגלית השיגה ניצחון ראשון במסע שלה לצפון אמריקה, כשברבאטוב, וולבק וקלברלי כבשו מול 39,000 צופים

כשהחלו הקבוצות האירופאיות הגדולות להופיע ברחבי העולם, הן ציפו שעצם ההגעה שלהן תעשה את העבודה ותביא קהל. זה אמנם קרה בביקורה של מנצ'סטר יונייטד, שפתחה הלילה (בין שישי לשבת) את המסע שלה בצפון אמריקה, אבל לא מעט קרחות נראו באיצטדיון המקומי בטורונטו, כש-39 אלף צופים ראו את סגנית האלופה האנגלית מנצחת 1:3 את סלטיק.

מחירי הכרטיסים למשחק היו גבוהים יחסית למשחק אימון, כאשר הם נעו בין 75 ל-165 דולר. גם העובדה שאלכס פרגוסון ביטל את ההגעה שלו למסיבת העיתונאים ביום חמישי והסגל שלו איחר להגיע לטורונטו בשל מזג האוויר הרע שם הביאה לכך שהמשחק סיפק פחות עניין מבחינה מקומית.

במשחק עצמו עלתה יונייטד ליתרון בדקה ה-34 אחרי שדימיטאר ברבאטוב כבש את השער הראשון. גאורגיוס סמאראס היווני איזן בפנדל בדקה ה-61 לפני שדני וולבק (79) וטום קלברלי (86) הצעירים סידרו לסגנית האלופה האנגלית את הניצחון הראשון. ביום רביעי תמתין למנצ'סטר יונייטד פילדלפיה אוניון האמריקאית, לאחר מכן היא תשחק נגד קנזס סיטי ובהמשך תתמודד נגד כוכבי ה-MLS.

"אני חושב שהאווירה הייתה טובה", סיפר פרגוסון אחרי המשחק. "המשחק הראשון הוא כזה שאתה תמיד רוצה לעבור מכיוון שכושר גופני משחק תפקיד. המשטח מעט מוצק ולכן לא רציתי לסכן את השחקנים כדי שישחקו 90 דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully