וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט רובינסון חוזר לבוסטון

הגארד ימשיך בסלטיקס בשנתיים הקרובות. ברואר מצטרף לשיקגו, בראד מילר ליוסטון, ופני הארדווי רוצה להצטרף למיאמי

נייט רובינסון חוזר לבוסטון. השחקן, שלא מחזיק בחוזה, סיכם על חזרתו לסלטיקס, כשעל פי הדיווחים הוא צפוי לחתום על חוזה לשנתיים שאמור לסדר לו שכר של ארבעה מיליון דולר בכל עונה. מוקדם יותר השבוע, נשיאה של בוסטון, דני איינג', הודיע כי הקבוצה נמצאת במגעים עם סוכנו של רובינסטון, על החזרתו לקבוצה. השחקן עצמו אישר בטוויטר האישי שלו את עצם החזרה.

רובינסון סיים את העונה שעברה בבוסטון עם ממוצעים של 6.5 נקודות ושני אסיסטים ב-14.7 דקות, שכללו 26 משחקים אחרי שבמהלך העונה הוא עבר יחד עם מרכוס לנדרי בטרייד משולב תמורת אדי האוס, ג'יי אר גידנס וביל ווקר מהניקס. במהלך שהותו בבוסטון, הוא גם ספג שתי הרחקות שעלו לו בבונוס של מיליון דולר.

רוני ברואר חתם בשיקגו

ובינתיים שיקגו החתימה את רוני ברואר, שאמור להגיע כהעברה חופשית. על פי ההערכות, מדובר בחוזה לשלוש שנים תמורת 12.5 מיליון דולר, כאשר השנה האחרונה בחוזה היא אופציה מבחינת הצדדים. ברואר בן ה-25 החל את העונה שעברה ביוטה, זאת לפני שהוא עבר לממפיס סמוך לתום מועד ההעברות. הוא שיחק חמישה משחקים בלבד בממפיס לפני שספג פציעה.

סוכנו של השחקן, הנרי תומאס, אמר לאחר הסיכום: "אני חושב שהבולס הם קבוצה שמתאימה לו". כמו כן הוא סיפר כי שיקגו הייתה אחת האופציות מבחינת ברואר, בו התעניינה גם בוסטון. "הוא נרגש מההזדמנות הזו", הוסיף הסוכן.

* ביוסטון חיפשו בשבועות האחרונים חיזוק למשחק הפנים שלהם, ולאחר שראו את כריס בוש עושה את המסע למיאמי, התמקדו הרוקטס בבראד מילר, והיום הגיעו שני הצדדים לסיכום. מילר יחתום ביוסטון ל-3 שנים עליהן ירוויח כ-15 מיליון דולרים. בעונה החולפת שיחק מילר בשיקגו, ותרם 8.8 נקודות ו-4.9 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הארדווי רוצה להצטרף לטריו במיאמי

שחקן העבר פני הארדוויי רוצה לחזור ל-NBA וסיפר כי היה מעוניין לעשות זאת במיאמי. הארדווי, שיחגוג מחר יום הולדת 39, לא שיחק ב-NBA מאז 2007, אז היה חלק מההיט. כעת הוא מתרשם מהקבוצה שנבנית שם, שכוללת את לברון ג'יימס, דווין וויד וכריס בוש, ואמר: ,אני פשוט זורק את השם שלי לאוויר. הייתי רוצה להיות חלק מהחבר'ה האלה בקבוצה הזו".

בעונת הפרישה שלו, שיחק הארדווי 16 משחקים, שבהם הוא שיחק 20 דקות וקלע 3.8 נקודות למשחק. "אני מקווה שייתנו לי הזדמנות לחזור ולהראות שאני מסוגל לעשות את הדברים שעשיתי לפני כמה שנים", הוא הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully