וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיימונד ליג: בולט שוב השאיר אבק לפאוול

האצן הג'מייקני ניצח בקלילות ועצר את השעון על 9.84 שניות לפני בני ארצו. אוליבר השווה את תוצאת השנה ב-100 מ' משוכות

יוסאיין בולט המשיך הערב (שישי) להוכיח למתחריו שוב כמה הוא גדול עליהם בריצת ה-100 מטרים היוקרתית. האצן הג'מייקני הנהדר התייצב בתחרות הדיימונד ליג התשיעית העונה, שנערכה באצטדיון סטאד דה פראנס בעיר הבירה הצרפתית, פריס, כשהוא רוצה לזכות בעוד ריצה, לאחר שעשה זאת לפני שמונה ימים בתחרות הדיימונד ליג בלוזאן.

בולט פתח חלש יחסית את הריצה, אך הגביר קצב ועקף את יריביו, ג'מייקנים גם הם, אסאפה פאוול ויוהאן בלייק הצעיר. שיאן העולם והמדליסט האולימפי עצר את השעונים בזמן של 9.84 שניות, לא לפני שהוא מאט, כפי שהוא אוהב לעשות, לקראת הסיום, מעיף מבט בוחן אל עבר יריביו בצדדים ומשייט לו להנאתו אל קו הגמר. פאוול סיים שני בריצה כשגמע את 100 המטרים, שבע מאיות אחרי בולט, בזמן של 9.91 שניות. בלייק הצעיר הגיע ארבע מאיות השנייה אחרי פאוול עם זמן של 9.95 שניות. התחרות העשירית בסבב היהלום תתקיים בשבוע הבא ביום חמישי במונאקו.

האצן האמריקאי דייויד אוליבר השווה את תוצאת השנה בריצה ל-110 מטרים משוכות, כשהוא נעזר בתנאים אופטימליים במהלכה של הריצה. אוליבר, מדליסט הארד מאולימפיאדת בייג'ינג 2008, סיים את הריצה בזמן של 12.89 שניות, שתי מאיות השנייה פחות משיא העולם שקבע האצן הקובני דיירון רובלס.

בריצה ל-400 מטרים ניצח האמריקאי ג'יימי וורינר, שניצח בזמן של 44.49 שניות. בריצת 3,000 מטרים מכשולים, האלוף האולימפי ברימין קיפרוטו מקניה קבע את תוצאת השנה כשעצר את השעונים בזמן של 8 דקות ו-0.9 עשיריות השנייה. בריצה ל-5,000 מטרים לנשים סיימה ראשונה הקנייתית ויויאן צ'רויו, שגילחה כמעט שלוש שניות מתוצאת השנה בעולם עד כה, לאחר שסיימה את המרחק בזמן של 14 דקות ו-27.41 שניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully