וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודג'סון: "טורס וג'רארד לא למכירה"

מנג'ר ליברפול נפגש עם כוכביו טורס וג'רארד והבהיר להם: "לא תשוחררו". את חאבייר מסצ'ראנו הוא לא מצליח להשיג

לרוי הודג'סון, מאמנה החדש של ליברפול, נמאס מהשמועות לגבי עתיד הכוכב שלו, פרננדו טורס. המנג'ר בן ה-62 הודיע היום (שישי) באופן חד משמעי: טורס אינו למכירה. באנגליה דווח לאחרונה שהספרדי שוקל את דרכו במועדון שלא ישחק בעונה הבאה בליגת האלופות כשצ'לסי הוזכרה כמועמדת לזכות בשירותיו. לליברפול, לעומת זאת, אין כוונה למכור.

"נפגשתי עם פרננדו. מצאתי אותו אדם נחמד והייתה לנו שיחה טובה. הוא שחקן ליברפול ואנחנו רוצים שהוא יישאר שחקן ליברפול. הוא לא למכירה ולא נשמע הצעות בעניין", הבהיר הודג'סון. "הייתה לנו שיחה קצרה ודיברנו על כדורגל, על המונדיאל ועל הפציעה שלו. אמרתי לו שאני מחכה לעבוד איתו".

המנג'ר עדכן כי שוחח גם עם סטיבן ג'רארד, שגם הוא הוזכר כמעוניין לעזוב. "הייתה לנו שיחה חיובית. אנחנו שומעים ששחקנים שלנו מחוזרים על ידי קבוצות אחרות, אבל הכל שמועות. אין קבוצה שרוצה לקנות את ג'רארד והוא לא למכירה. הבהרתי לו שאני תומך בעמדת המועדון לא למכור את השחקנים הטובים. אנחנו מתחילים לבנות מחדש".

לעומת טורס וג'רארד, עתידו של חאבייר מסצ'ראנו ממשיך להיות מעורפל. סוכנו של השחקן ממשיך לטעון כי הארגנטינאי מעוניין לעבור לאינטר של רפא בניטז. הודג'סון מצידו טען כי השאיר לשחקן הודעות קוליות ושלח לו הודעות טקסט, אך לא זכה ממנו לתשובה. "זה לא חריג. הוא היה במונדיאל ואני מניח שהוא חזר לארגנטינה. אשמח להיפגש איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully