וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה נוטה להישאר בנבחרת ארגנטינה

לאור הרצון הרב של גורמים רבים, נטיית לבו של המאמן היא להמשיך ולהצעיד את האלביסלסטה עד המונדיאל הבא בברזיל

חרף הכישלון היחסי במונדיאל עם הדחתה של נבחרת ארגנטינה כבר בשלב רבע הגמר על ידי גרמניה, נראה שדייגו מראדונה יישאר מאמן הנבחרת עד המונדיאל הבא בברזיל 2014. אמש (חמישי) פורסם כי מאמן האלביסלסטה עשוי לקבל הצעה לחוזה לארבע שנים, ומסתמן כי נטיית הלב והראש של מראדונה היא להמשיך בכל זאת בנבחרת, חרף הצהרותיו לאחר ההדחה במונדיאל, כאשר נשמע כאחד שלא ימשיך בתפקידו.

נשיא ההתאחדות חוליו גרונדונה ייפגש עם מראדונה וינסה לשמוע ממנו מה הוא מעוניין לעשות ולאן מועדות פניו. גרונדונה יטען בפני מראדונה כי בהתאחדות רוצים לראות אותו ממשיך בתפקיד. עם זאת, גרונדונה לא ילחץ עליו לעשות כך. כמו כן, נשיא ההתאחדות יבקש מהמאמן, אם זה יישאר לבסוף בתפקיד, להכין תכנית עבודה מסודרת עד מונדיאל 2014 בברזיל השכנה, כדי לראות כיצד הוא יצעיד את הנבחרת להצלחה גדולה יותר מאשר במונדיאל האחרון.

עם זאת, בהתאחדות יבקשו ואף ידרשו ממראדונה לאסוף צוות שיכלול מספר מאמנים בעלי שיעור קומה כדי שיהיה לו לעזר, וכן להשמיט מספר חברים מצוות האימון הנוכחי, כולל את העוזר הקרוב שלו, אלחנדרו מאנקוסו.

מאז ההדחה של ארגנטינה וחזרתה למכורה, מראדונה כמעט ולא נראה בציבור. כזכור, הנבחרת, למרות ההדחה המוקדמית, התקבלה בחום רב על ידי האוהדים, כשהעם ואף הנשיאה כריסטיאנה קירשנר ביקשו ממראדונה להמשיך לכהן כמאמן ולהצעיד את הנבחרת בקופה אמריקה שתיערך בקיץ הבא במדינה וכן במונדיאל הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully