וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים סיכם בווסטהאם

ב'דיילי מייל' פורסם כי הבלם הישראלי והמועדון הלונדוני הצליחו לגשר על הפערים הכספיים. באררה ופיקיון חתמו בקבוצה

הבלם הישראלי טל בן חיים קרוב מתמיד לחתימה בווסטהאם, כשביממה האחרונה עלו דיווחים כי הצדדים התקרבו, ו'דיילי מייל' פירסם כי הצדדים הגיעו לסיכום הבוקר (שבת). כזכור, פערים כספיים גדולים מנעו החתמת הבלם באפטון פארק, אך כעת נראה כי נמצאה פשרה שתסלול את דרכו של השחקן לקבוצה החדשה של אברהם גרנט לאחר שהפטישים שיפרו את ההצעה הכספית. על פי הדיווח, הצדדים אמורים לחתום על החוזה בימים הקרובים. באתרה הרשמי של ווסטהאם פורסם כי בשעות הקרובות המועדון מקווה להודיע על שתי החתמות חדשות.



קבוצתו הקודמת של בן חיים, פורטסמות, הודיעה לא אחת כי תשחרר את הבלם ללא תמורה ותשמח להיפטר מחוזהו הכבד. בן חיים התאמן לאחרונה עם פומפי, אך לא יצא למסע המשחקים בארצות הברית. כזכור, השבוע התבטא המפרק אנדרו אנדרוניקו כי הוא מקווה לסגור בקרוב את נושא שחרור בן חיים וכעת נראה כי נמצא פתרון.

הבלם בן ה-28 העדיף להישאר באנגליה על פני הצעה שקיבל מאלופת יוון, פנאתינייקוס. אם יעבור ללונדון, הרי שווסטהאם תהיה קבוצתו השישית של בן חיים בפרמיירליג בשש השנים האחרונות. זאת לאחר ששיחק בבולטון, צ'לסי, מנצ'סטר סיטי, סנדרלנד ופורטסמות.

בתוך כך, החלוץ נבחרת מקסיקו פאבלו באררה בן ה-23 חתם לארבע שנים בווסטהאם שתשלם תמורתו ארבעה מיליון ליש"ט. "אני מאושר לחתום בווסטהאם והתרגשתי מאוד מקבלת הפנים לה זכיתי מהשחקנים והמאמן. ווסטהאם זה מועדון גדול ואני מתרגש להיות כאן", אמר באררה.

גם פרדריק פיקיון, החלוץ הצרפתי בן ה-31, חתם בקבוצה, לתקופה של שלוש שנים. פיקיון יתאחד בכך מחדש עם גרנט, לאחר ששיחק תחתיו בעונה שעברה בפורטסמות, שם כבש 11 שערים. "אני שמח מאוד לחתום בווסטהאם", אמר פיקיון, "בגלל שהמנג'ר האחרון שלי היה אברהם. אני מכיר אותו ואני אוהב לעבוד איתו, ואני חושב שהוא אוהב אותי. אני מגיע לווסטהאם על מנת לעבוד קשה". הפטישים סגרו עם ליון על רכישת החלוץ בסכום של מיליון ליש"ט.

עדכון ראשון: 16/7 17:15
עדכון אחרון: 17/7 12:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully