וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתודה גברה על גיאורגיה 81:88

16.7.2010 / 16:40

ג'ייק כהן (34 נקודות) הוביל את הנבחרת לניצחון בכורה באליפות אירופה לדרג ב'. ג'ינו: "ניצחון חשוב על נבחרת טובה"

לאחר שאכזבה והפסידה במשחק הבכורה שלה באליפות אירופה לנבחרות עתודה לדרג ב' מול שבדיה, השיגה הערב (שישי) נבחרתו של יעקב ג'ינו ניצחון ראשון בטורניר שמתקיים באוסטריה, כאשר גברה 81:88 על גיאורגיה. הנבחרת עומדת כעת על ניצחון אחד והפסד אחד, וסיכוייה להעפיל לשלב הבא נראים לא רעים בכלל כעת.

ישראל פתחה עם טמיר אריאלי, נמרוד טישמן, יותם שירן, טל קרפלס וג'ייק כהן. 10 נקודות רצופות של כהן נתנו לנבחרת יתרון 4:13, אחרי 5 דקות. הגיאורגים הצליחו לצמק במעט את הפער עד לסיום הרבע הראשון שנגמר ביתרון 14:19 לישראל. טורניקה שאנגליה האימתני נכנס למשחק ברבע השני ונתן לגיאורגיה יתרון ראשון 21:22, 7 דקות למחצית. דקות טובות של איגור נסטרנקו וג'ייק כהן החזירו את היתרון לישראל, אך שלשה של שרבידזה עם הבאזר נתנה לגיאורגיה יתרון במחצית 41:42.

כהן המשיך להיות השחקן הדומיננטי ביותר במגרש גם בפתיחת הרבע השלישי, כאשר הנבחרת עלתה ל-52:58, אלא שגיאורגיה הלכה פנימה והשוותה ל-64:64, 9 דקות לסיום. ישראל מעט נתקעה בהתקפה, אלא שאז, נקודות חשובות של יותם שירן וג'ייק כהן סידרו לה יתרון 75:80, 2:45 דקות לסיום. הגיאורגים עוד ניסו לחזור, אלא שחטיפה וסל חשוב מאוד של טמיר אריאל למעשה סגרו עניין, וקבעו 81:88 לישראל בסיום.

קלעו לנבחרת ישראל: ג'ייק כהן 34 ו-9 ריבאונדים, טמיר אריאלי 14, יותם שירן 11, נמרוד טישמן 8, טל קרפלס 7, איגור נסטרנקו 6, עומר רוב ובן רייס 3 כל אחד, אור עידה 2. אסף אוחנה וכרמל בוכמן שותפו אך לא קלעו.

"זה ניצחון מאוד חשוב על נבחרת טובה, ברמה מאוד גבוהה", אמר יעקב ג'ינו המרוצה בסיום. "שיחקנו משחק הגנה אדיר ולמעשה הסקור הגבוהה של הגיאורגים היום היה בזכות קליעות השלוש המטורפות שנקלעו על הבאזר. הנבחרת שיחקה קבוצתית בצורה טובה מאוד עם המון פרגון. ביום ראשון אנו משחקים מול הונגריה, הבית שלנו מאד צפוף. יש כאן ארבע נבחרות ברמה מאוד גבוהה והמשחק מול ההונגרים ביום ראשון הוא משחק מאוד משמעותי להמשך הדרך".

* נבחרת העתודה נשים של ישראל, המודרכת על ידי עדן ענבר, ניצחה היום את נבחרתה של יוון 44:62, בפתיחת אליפות אירופה דרג ב' לנבחרות עתודה הנערכת במקדוניה. שחקניותיו של עדן ענבר הובילו בהפרש דו ספרתי החל מהרבע השני, אליו ירדו ביתרון 28:38. מי שהוליכו את שחקניות הנבחרת היו צמד הכוכבות נעמה שפיר ושירה שכט. ישראל תתמודד מחר מול נבחרת פורטוגל, ובהמשך השלב הראשון של הטורניר תפגושנה השחקניות גם את אוסטריה וסלובקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully