וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "רואים את ההבדלים לעומת השנה שעברה"

16.7.2010 / 12:25

בכיר במועדון היה מרוצה אחרי הניצחון על מוגרן בליגה האירופית. מחמאות למדוניאנין. אבידור: "שמח לעשות את השינוי"

שביעות רצון גדולה מאוד נרשמה בשורות מכבי תל אביב אחרי הניצחון 0:2 על מוגרן המונטנגרית אמש (חמישי) במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופאית. עוד לפני המשחק הבהירו בקבוצה כי עדיין צריך לעבוד על כל נושא התיאום והחיבור בין השחקנים, ואם לוקחים בחשבון שמדובר בקבוצה חדשה כמעט לגמרי, עם עשרה שחקני רכש, בהחלט ניתן לומר שטבילת האש הרשמית עברה בשלום. ביום שלישי הקרוב לפנות בוקר תטוס הקבוצה לפודגוריצה שבמונטנגרו לקראת הגומלין, שייערך ביום חמישי הבא.

"אחרי משחק כזה אפשר להגיד שיש אופטימיות זהירה לקראת העונה הקרובה", אמר בכיר במועדון לאחר הניצחון. "היו רגעים שבהם שיחקנו יוצא מהכלל אבל בסך הכל הציון הוא עובר וצריך לזכור שזה בעצם המשחק האמיתי הראשון של הקבוצה הזו. כבר אפשר לראות את ההבדלים באיכויות בין מכבי של העונה לבין מכבי של העונה שעברה", הוסיף הגורם.

במכבי תל אביב דיווחו כ-11,200 כרטיסים שנמכרו אתמול למשחק, מה שהניב הכנסה של כ-650 אלף שקל - הכנסת שיא למשחק בשלב הזה באירופה. "הקהל היה מדהים, ואם כמות כזו מגיעה בשלב הזה של העונה, במזג אוויר חם ולוהט, אז מגיע להם שאפו וכל הכבוד", אמרו במועדון.

בצוות המקצועי החמיאו רבות לקשר הבוסני האריס מדוניאנין, לבלם ניבאלדו וכמובן לברק יצחקי ויובל אבידור, שעלה מהספסל במחצית והיה פעלתן מאוד בחלק הקדמי. "ביחס למשחק ראשון זה בהחלט היה משחק לא רע", אמר אבידור שנכנס כמחליף במחצית, הוסיף תנופה למשחק ההתקפה ואף בישל את השער השני למדוניאנין. "זה היה משחק ראשון במסגרת אירופית ומבחן התוצאה היה חשוב. אמנם לא הצלחנו לכבוש יותר משני שערים אבל התוצאה תיתן לנו מומנטום חיובי לקראת הגומלין", הוסיף אבידור.

"זה לא חשוב אם אני נכנס מההתחלה או כמחליף, אני עולה מהספסל ונותן את כל כולי, אם אני מצליח לשנות את המשחק אז אני עוזר לכולם ועוזר לעצמי", אמר החלוץ על כניסתו כמחליף. "אני תמיד שמח לעשות את השינוי, רק שיהיה חיובי. התלכיד שנוצר עוד מהשנה שעברה התגבש עוד יותר, החיבור החברתי והמקצועי עושים את העבודה. אני מאמין שזה רק יילך וישתפר, לכן גם אני אישית מרגיש קצת יותר משוחרר", סיכם אבידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully