וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויד: "לברון לא ותרן"

כוכב מיאמי הגן על חברו החדש לקבוצה: "היה לו משחק אחד רע, זה קורה". סקולה נשאר ביוסטון, לורנס פרנק מצטרף לבוסטון

זה שדווין וויד ולברון ג'יימס חברים, זה לא סוד. הבוקר (שישי), שבוע בלבד מאז שהפכו באופן רשמי גם לחברים לקבוצה, יצא פלאש במסע הגנה על ידידו הטוב ועמיתו למיאמי, על רקע הביקורת הקשה שהעביר דן גילברט על לברון ג'יימס לפני כשבוע וחצי. "הוא לא ויתר. לברון לא ותרן", אמר וויד, לאחר שהבעלים של קליבלנד רמז לכך שג'יימס ויתר על מספר משחקים בתקופתו בקבוצה, בין היתר באותו משחק 5 מפורסם נגד בוסטון בפלייאוף אשתקד.

"אני לא מבין איך אפשר לחשוב שהוא ויתר. היה לו משחק אחד רע, זה קורה. לקובי היה משחק רע בגמר והם ניצחו. זה לא משנה", המשיך וויד. "החברים של לברון לא עזרו לו באותו משחק, וזה הפך את היכולת שלו לגרועה עוד יותר. אבל הוא לא ויתר. אנשים רצו להגיב באופן שלילי או חיובי כי זה נושא בוער, הם רצו להיות מעורבים, אז אתה מגונן במצבים כאלה. לברון חבר טוב".

וויד התייחס ספציפית לאותו משחק חמישי מול בוסטון, בו קליבלנד הושפלה והובסה בהפרש של 32 נקודות - בבית, במה שהתברר כמשחק הבית האחרון של קינג ג'יימס באוהיו. "ההגנה של בוסטון בנויה על לא לתת לשחקן אחד לנצח אותה. או שאתה מתפשר וזורק מבחוץ, או שאתה מוסר לחברים שלך. ללברון היה משחק רע אחד בכל הפלייאוף. חוץ מזה, הוא עשה כל מה שהוא היה יכול לעשות כשכל ההגנות הסתכלו עליו".

סקולה נשאר ביוסטון

לואיס סקולה חתם הבוקר על חוזה חדש במדי יוסטון, שישאיר אותו בטקסס בחמש השנים הקרובות תמורת 47 מיליון דולר. הפורוורד הארגנטינאי הנהדר, שהגיע לרוקטס מאירופה והתאקלם מצוין בליגה הטובה בעולם, העמיד ממוצעים של 16 נקודות ו-8 ריבאונדים בעונה שעברה. בקיץ החולף הוא היה שחקן חופשי מוגבל, וקבוצות רבות לטשו לכיוונו עיניים. "כמעט מתתי. זה היה מאוד מלחיץ, אבל להישאר ביוסטון היתה הבחירה הראשונה שלי", אמר הארגנטינאי.

* אורלנדו צפויה להשוות את ההצעה של שיקגו ולהשאיר את ג'יי ג'יי רדיק בשורותיה. כזכור, הבולס הציעו לקלעי המחונן 19 מיליון דולר ל-3 שנים, ועל אף שהחתימה בשבוע שעבר את קוונטין ריצ'ארדסון, כרגע נדמה כאילו קבוצתו של סטן ואן גנדי תאריך את ההתקשרות עם רדיק.

* לורנס פרנק, מאמן ניו ג'רזי בעבר, מצטרף לצוות האימון של בוסטון וישמש כעוזרו של דוק ריברס. "זו סיטואציה טובה עבורי. אני רוצה לחזור לאמן, אבל לא רציתי לשבת ולחכות, ואי אפשר לבקש סיטואציה טובה יותר בארגון טוב יותר", אמר פרנק, שפוטר בעונה שעברה מהנטס אחרי פתיחת עונה של 16:0. "בעתיד ארצה להיות שוב מאמן ראשי, אבל זו הזדמנות מצוינת עבורי. תמיד כיבדתי את דוק ריברס, ומחמיא לי שהוא פנה אלי כשטום תיבודו עזב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully