וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "קאזינס יהיה פקטור גדול עבורנו"

הישראלי החמיא לחברו החדש לסקרמנטו: "מחכים לו הרבה דברים טובים". על עונת הרוקי שלו, אמר: "מקווה שאלמד ממנה"

עם מאזן מושלם של שלושה נצחונות משלושה משחקים וממוצעים דו ספרתיים למשחק עד כה בליגת הקיץ, אין ספק כי סקרמנטו ועמרי כספי נראים לא רע בהתחשב בשלב המוקדם של עונת ה-NBA הממשמשת ובאה. עם זאת, על פי דיווחים בארצות הברית הישראלי הראשון בליגת הכדורסל הטובה בעולם נראה קצת יותר איטי, פונקציה של התחזקותו במהלך הקיץ. אם מוסיפים לכך אחוזי קליעה בינוניים למדי, ואת החצי השני של העונה שעברה, שהיה פחות טוב מהראשון, ברור כי כספי עדיין לא לגמרי מוכן לעונתו השניה בליגה - ואת זה גם הוא יודע.

"זו היתה עונת הרוקי שלי, וזו היתה הפעם הראשונה בה הגוף שלי לא הגיב בצורה בה רציתי שהוא יגיב", אמר הפורוורד הישראלי לתקשורת האמריקאית הבוקר (שישי). "הרגשתי טוב ב-60 המשחקים הראשונים. לשחקנים מסוימים 'קיר הרוקיז' מגיע בהתחלה, שלי הגיע לקראת הסוף. אני מקווה שאוכל ללמוד מזה, ומקווה שהשנה הזו תהיה טובה יותר".

אלא שעם כל הכבוד לכספי, אין ספק כי הכוכב האמיתי של סקרמנטו עד כה בליגת הקיץ הוא דמרקוס קאזינס. הבחירה החמישית בדראפט נראה נהדר עד כה, מה שמפיח בקרב הקינגס תקוות גדולות על גבוה אמיתי, שיוכל לסחוב על גבו את המועדון. "אני רואה בחור גדול שיהיה פקטור גדול בקבוצה שלנו", החמיא כספי לחברו החדש. "אני נרגש עבורו. הוא מוסר מצוין וכוח בצבע. הוא רק בן 19, אבל הוא בחור טוב ויש הרבה דברים טובים שמחכים לו. כל מה שאנחנו צריכים ממנו זה שיקשיב לחבר'ה מסביבו ולמאמנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully