וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפולה לא הגישה תקציב ולא תשחק בליגת העל

16.7.2010 / 8:58

הקבוצה מהעמק שקועה בחובות, ותוותר על מקומה בליגה הראשונה. בבקעה ממשיכים להתלבט, פגישה תיערך עם אשדוד

המועד האחרון להגשת התקציבים לקבוצות ליגת העל היה אמש (חמישי) וקבוצת הפועל עפולה, שניצלה מירידה במחזור האחרון של הפלייאוף, לא הגישה את המסמכים התקציביים, וככל הנראה ויתרה סופית על מקומה בליגת העל.

במנהלת הליגה היו זהירים הבוקר לגבי מקומה של עפולה, אך הדגישו כי מאחר ולא העבירו כל איתות לגבי הכוונות שלהם, לא תשחק הקבוצה בעונה הבאה בליגה הראשונה. משמעות נוספת של המהלך של עפולה, היא כי גור פורת, שחקן הקבוצה בעונה שעברה, ישוחרר לטובת מכבי חיפה, כשהקבוצה מהכרמל כבר הביעה נכונות לקלוט אותו.

המשמעות של המהלך של עפולה, היא כי כעת הקבוצה העשירית בליגת העל תהיה מ.כ הבקעה או מכבי אשדוד. הקבוצה של מוטי אמסלם מנהלת שיחות עם ראשי מנהלת הליגה, כשכעת ברור שהקבוצה מסוגלת לעמוד בתקציב המינימום, אך לא תהיה מעוניינת להעמיד את התקציב הנמוך בליגה.

ביום ראשון תיערך פגישה בין ראשי מכבי אשדוד, ראשי איגוד הכדורסל וראשי מנהלת הליגה, כמחוייב בתקנון, ובה יקבלו ראשי הקבוצה שהודחה בחצי גמר הפלייאוף בלאומית, פנייה רשמית. באשדוד מעוניינים במקום בליגה הראשונה, וככל הנראה יהיו אלה שישחקו בעונה הבאה בליגת העל.

הקושי של קבוצות ליגת העל להעמיד תקציב לקראת העונה הקרובה נובע מהעלאת תקציב המינימום ל-4.5 מיליון שקל, ופיקוח צמוד של רואה חשבון על התקציב של קבוצות הליגה. במנהלת מרוצים מהמהלך, ובישיבת הדירקטוריון הקרובה תבוא לאישור תוכנית המשחקים של העונה הבאה כשהאלטרנטיבה שככל הנראה תאושר היא ליגה בת שלושה סיבובים, כשהקבוצה במקום האחרון תרד ללאומית, והקבוצות במקומות 1-8 ישחקו בפלייאוף העליון כשלאחר מכן יתקיימו משחקי הפיינל פור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully