וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי: "עם הזמן נציג כדורגל הרבה יותר טוב"

15.7.2010 / 23:05

חלוץ מכבי ת"א לא נסחף מהניצחון על מוגרן: "צריך לתת לנו את הזמן". יוסי מזרחי: "היינו בסדר, מקווה שהיתרון הזה יספיק לנו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אחרי שלוש שנות היעדרות מאירופה ועם ציפיות אדירות בעקבות מסע הרכש המרשים בפגרה, מכבי תל אביב עלתה הערב (חמישי) על כר הדשא בבלומפילד ונתנה לאוהדיה טעם ראשון לקראת הצפוי בעונה הקרובה, עם יכולת טובה ביחס לשלב זה של ההכנות וניצחון 0:2 על מוגרן המונטנגרית במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. יואב זיו (49) והאריס מדוניאנין (52) שני שחקני האגף השמאלי, פרצו את הבונקר של האורחים במחצית השנייה, כשבשבוע הבא תצא הקבוצה לגומלין במטרה לסגור את הסיפור. גם הקהל עשה את שלו, כש-11,178 אלף כרטיסים נמכרו והניבו הכנסה של 650 אלף שקלים למועדון.

מזרחי: "חסרה לנו חדות בהתקפה"

מאמן מכבי תל אביב, יוסי מזרחי, לא יצא מגדרו עם תום המשחק, אך בהחלט היה מרוצה: "זה בערך מה שצפיתי - שמבחינה קבוצתית היינו בסדר, אבל מבחינת החדות והיכולת בהתקפה עוד חסר לנו הרבה. גם מבחינת הכושר הגופני חסר לנו הרבה, וראינו את זה במחצית השניה, אבל זו רק תחילת העונה וזה בסדר", אמר המאמן הצהוב. "גם אחרי ה-0:2 הגענו לעוד מצב-שניים והיינו צריכים להבקיע, אבל רואים שמול השער אנחנו עוד לא מספיק חדים וזה טבעי מאוד לתקופה הזאת של השנה. בהתחשב בזה שזה משחק ראשון של קבוצה חדשה מול קבוצה שסגרה את המשחק, היה בסדר".

מזרחי נשאל לגבי משחק הגומלין, והבהיר: "מוגרן תשחק שונה לחלוטין בבית שלה, במטרה להבקיע, וזה יפתח לנו שטחים לצאת קדימה. אני מקווה מאוד שהיתרון הזה יספיק לנו". לבסוף, נשאל המאמן הצהוב על ברק יצחקי, שהראה ניצוצות בשלבים אחדים של המשחק, ואמר: "אנחנו קבוצה אחת, לא מחלקים אותה לשחקן כזה או אחר. אם נצליח, נצליח רק כקבוצה ואם ניכשל ניכשל כקבוצה. שום דבר לא מפתיע אותי אצל ברק, הוא עוד ייכנס לחדות שלו".

ברק יצחקי, שהיה מהבולטים בשורות הצהובים הערב, אמר בסיום: "אין ספק שהמשחק הזה הוא חשוב, זה משחק ראשון שלנו. יש פה 7 שחקנים חדשים בהרכב, וייקח לנו זמן להתחבר. עם הזמן נציג כדורגל הרבה יותר טוב והרבה יותר שוטף, אבל צריכים לתת לנו את הזמן". באשר למשחק עצמו, אמר החלוץ שהגיע מירושלים בקיץ: "היה לנו משחק די טוב, שלטנו לכל אורך 90 הדקות. זה לא פשוט לשחק מול 10 שחקנים שעומדים מאחורי קו הכדור, אנחנו צריכים להיות יותר חדים ליד השער ובהמשך הדרך נהיה קבוצה טובה". יצחקי פרגן לחברו, יובל אבידור, שנכנס במחצית והיה מצוין: "הוא הביא שינוי ומאוד עזר. הוא היה מעורב בשני השערים, כל הכבוד לו. קבוצה נמדדת לא רק בשחקנים שפותחים, אלא גם במחליפים שלה. הוא נכנס ועשה את העבודה". לבסוף, החמיא החלוץ לאוהדים הצהובים: "זה מדהים. תמיד שמעתי על הקהל של מכבי, אף פעם לא שיחקתי פה ולא חוויתי את זה מקרוב. זה כיף גדול".

אבי סטרול, ששב למדים הצהובים אחרי מספר שנים, הוסיף: "לחזור לבלומפילד זה מרגש אותי אישית, אחרי הרבה שנים שהייתי פה. אני מודה לקהל על התמיכה, ומקווה שהם יהיו לצידנו כל השנה". סטרול התייחס גם לגומלין במונטנגרו, ואמר: "0:2 זו תוצאה סבירה, אבל יהיה לנו משחק חוץ קשה. נצטרך לבוא במלוא הריכוז לשם ולעשות את העבודה".

בנוגע למשחק עצמו ולחבריו החדשים לקבוצה, הוסיף הבלם: "היתה התחלה טובה, אבל שלא ישכחו שאנחנו קבוצה מתהווה. יש לנו עוד המון עבודה קשה ואנחנו מרוכזים בהמשך הדרך. נהיה קבוצה חזקה. כיף שיש לנו שחקנים אינטלגנטיים שמבינים את המשחק, אבל שחקנים טובים זה לא מספיק - צריך שכולם יבואו ויתנו את התחת על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully