וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק מילר חתם במיאמי

הגארד/פורוורד הצטרף להיט באופן רשמי, ויקבל כ-25 מיליון דולר ב-5 השנים הקרובות: "אני נרגש. זוהי הזדמנות טובה עבורי"

לאחר ימים ארוכים של התלבטויות ושמועות, חתם הערב (חמישי) מייק מילר במיאמי. הגארד/פורוורד (30, 2.03 מ') קיבל מספר הצעות שונות במהלך הקיץ החולף, אך בסופו של דבר החליט להעדיף להצטרף לקבוצת החלומות שמתהווה לה בפלורידה. "זה רשמי!" הודיע השחקן בשמחה בחשבון הטוויטר שלו, בו הודה לבעלי ההיט, מיקי אריסון, וכן לג'נרל מנג'ר פאט ריילי.

על פי דיווחים, החוזה של מילר מוערך ב-25 מיליון דולר ל-5 שנים, והוא למעשה מהווה את ההחתמה הראשונה של ההיט בקיץ הזה אחרי צירופם של לברון וכריס בוש. פאט ריילי נפגש עם הקלעי המחונן דקות ספורות אחרי פתיחת שוק ההעברות, כאשר מילר (48 אחוז מחוץ לקשת בעונה שעברה) אמור לספק להיט אופציית קליעה אמינה מבחוץ. ממוצעי הקריירה של השחקן עומדים על 13.7 נקודות ו-5.1 ריבאונדים למשחק.

"אני נרגש", אמר מילר אחרי החתימה. "זוהי הזדמנות טובה עבורי. כמובן שאתה מסתכל על שלושה מהשחקנים הכי דינאמיים בליגה, וצריך להקיף אותם בקלעים. אני מקווה שאוכל ללכת לשם ולעשות את זה עבור החבר'ה".

* גולדן סטייט נמכה הערב לקבוצת ניהול פרטית בראשות ג'ו לייקוב ופיטר גובר תמורת 450 מיליון דולר - שיא NBA (השיא הקודם הוחזק על ידי פיניקס, שנמכרה לבעליה הנוכחיים תמורת 401 מיליון דולר). הבעלים של הווריירס עד הערב, כריס כהן, רכש את הקבוצה ב-1995.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully