וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצו מוסימאנה מונה למאמן דרום אפריקה

עוזרו של קרלוס אלברטו פריירה בשנים האחרונות יחליף את הברזילאי, ויאמן את הבפאנה בפאנה ב-4 השנים הקרובות

לאחר שטירוף המונדיאל עבר, מנסה נבחרת דרום אפריקה לבנות את עצמה לקראת המטרה הבאה: הגביע העולמי בברזיל בשנת 2014. הערב (רביעי), עשו הבפאנה בפאנה את הצעד הראשון לעבר בניה מחודשת של נבחרת, כאשר ההתאחדות הדרום אפריקאית הודיעה על מינויו של פיצו מוסימאנה כמאמן הנבחרת החדש. מוסימאנה (45), שיחליף את קרלוס אלברטו פריירה המוערך, שימש כעוזר בשורות הנבחרת הדרום אפריקאית מאז שנת 2006, כאשר לפני כן הוא העביר שש שנים מרובות תארים בקבוצת סופרספורט יונייטד המקומית.

כשחקן, שיחק מאמנם החדש של הבפאנה בפאנה בליגה המקומית, ואף העביר שש שנים בליגה היוונית לפני שהחליט לתלות את הנעליים. מוסימאנה חתם על חוזה לארבע שנים, במהלכו הוא אמור להדריך את נבחרת דרום אפריקה באליפות אפריקה 2013, וכן בגביע העולמי של 2014. משחקו הראשון בתפקיד יהיה ב-11 באוגוסט מול ניגר.

"יש הרבה מאמנים טובים בשוק, אבל העובדה שיש לנו את הבסיס אומרת שאנחנו צריכים מישהו מתוך הארגון, כדי שיבנה על הבסיס הזה", אמר שחקן הבפאנה בפאנה, ארון מוקואנה, על מאמנו החדש. "אני בטוח שהמינוי שלו יכול לעשות שינוי בכדורגל הדרום אפריקאי. עבדתי איתו שנים רבות ואני יודע איזה מין מאמן הוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully