וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1:1 לבני יהודה נגד שמרוק באירלנד

הזהובים אמנם השיגו שער חוץ באירלנד, אבל המשיכו להציג יכולת חלשה ורק יכולת טובה של איינוגבה מנעה הפסד מביך

בני יהודה סיימה הערב (חמישי) בתיקו 1:1 נגד שמרוק רוברס ושילמה את מחיר היכולת החלשה שהציגה לאורך כל המשחק וגם בשניים לפני כן, נגד אוליסס ירבאן. עומרי אפק כבש עבור בני יהודה בדקה ה-26, רוברט ביילי המחליף השווה בדקה ה-91. הקבוצה של דרור קשטן אמנם השיגה שער חוץ חשוב, אבל המשחק הערב הוכיח שנשארה לה הרבה מאוד עבודה ואפילו התיקו שלה היה בבחינת גניבה, אחרי שהיא הייתה חלשה בהרבה מיריבתה הצנועה.

הזהובים המשיכו להציג יכולת לא משכנעת בחלק הקדמי, מיעטו להתקיף ובדרך כלל הסתפקו בהתקפות מתפרצות, גם הן בתדירות נמוכה מדי. שמרוק לעומת זאת, שלטה במשחק כמעט לכל אורכו, הציגה צמד שחקנים מסוכנים בדמותם של גארי טוויג וג'יימס צ'יימברס, אבל נבלמה פעם אחר פעם על ידי דלה איינוגבה, שהיה האיש של בני יהודה במשחק.

המשחק נפתח בצורה שקולה עם מעט יותר שליטה של המארחת, אבל בטור ההזדמנויות שמרוק נטלה את השליטה, כשפאדי קבאנה ותומאס סטיוארט מגיעים להזדמנויות טובות, פעמיים דרך האגף של כפיר אדרי, אבל לא מנצלים אותן.

בדקה ה-19 עומרי אפק נכנס במקומו של משה ביטון שנפצע, וכעבור שבע דקות, דווקא בעיצומן של הדקות הטובות של האירים, הוא כבש את ה-0:1. לאחר שער היתרון של בני יהודה, השליטה חזרה לרגליים האיריות, אבל נגיחה מסוכנת של של קרייג סיבס בדקה ה-36 והזדמנות מצוינת נוספת של גארי טוויג בתוך תוספת הזמן, נבלמו אצל דלה איינוגבה המצוין, שדאג לשמור על רשת נקייה.

האירים המשיכו לתקוף ולשלוט גם במחצית השנייה, אבל התקשו לסכן את השער מול הגנה צפופה בכתום, וגם כשזו נפרצה, שוב היה זה איינוגבה ששוב מנע מטוויג להשוות, אבל אז הגיע המחליף רוברט ביילי, שכבש שער שוויון שהגיע לקבוצתו דקה בתוך תוספת הזמן. בסיום 1:1.

שמרוק: אלן מאנוס, אנדה סטיבנס, קרייג סיבס, איידן פרייס (בילי דנהי, 64), דן מארי, פאדי קבאנה, כריס טרנר (רוברט ביילי, 71), סטיבן רייס, ג'יימס צ'יימברס, גארי טוויג, תומאס סטיוארט.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, אביב חדד, איבן גארידו, כפיר אדרי, סיניסה ליניץ', אסי בלדוט, לירוי צעירי, שלו מנשה (חסן אבו זייד, 73), איליה יברויאן (עוז ראלי, 57), משה ביטון (עומרי אפק, 19).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully